۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۸
کد خبر: 81819458
T T
۰ نفر
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه: توسعه در سایه همدلی میسر می شود

یاسوج - ایرنا - رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور با اشاره به شعار امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران در سایه وحدت، وفاق و همدلی میسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی روز شنبه در نشست شورای اداری كهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی، وفاق و وحدت جزو مسائل اصولی است و چنانچه در كشور خدشه دار شوند مسئولان اجرایی نمی نوانند خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهند.
وی بیان كرد: در صورتی كه ذهن مدیران اجرایی كشور مشغول مسائل حاشیه ای و غیرمهم شود به نحوه خدمات رسانی آنان به مردم لطمه وارد می شود.
تقوی اظهار كرد: مسئولان اجرایی كشور باید امور را روان سازی كرده و مسائل و مشكلات مردم را تا حد امكان برطرف كنند.
وی عنوان كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یك نظام مردمی است و ابعاد مردمی بودن امور و مسائل در كشور اهمیت خاصی دارد.
تقوی ابراز داشت: باید مسئولان اجرایی كشور خدمات رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند تا مردم حضور گسترده تری در تمام صحنه ها و عرصه ها داشته و ناامید نشوند زیرا ناامیدی مردم به هیچ وجه به نفع نظام و انقلاب نیست.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور افزود: ساماندهی انتظارها، توقعات و سلیقه های مختلف در كشور مستلزم یك مدیریت ویژه است و مدیران اجرایی موفق در این راستا توانمندی چشمگیری دارند.
تقوی گفت: هر مسئول اجرایی كشور كه بر روی یك نظر و سلیقه خاص تمركز كرده و توجهی به سایر سلیقه ها نداشته باشد نمی تواند وحدت، وفاق و همدلی ایجاد كند.
وی بیان كرد: باید زمینه و بستر به گونه ای در كشور فراهم شود كه توان تمام نیروهای انسانی دارای سلیقه های مختلف مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
تقوی اظهار كرد: وجود سلیقه های مختلف هیچ ضربه ای به رشد، پیشرفت و جهش روزافزون كشور وارد نمی كند.
وی عنوان كرد: حفظ سلیقه ها و مدیریت آنها بر روی اصول مشترك می تواند زمینه ساز رشد و توسعه همه جانبه كشور باشد.
تقوی ابراز داشت: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از سرگردانی آنها باید خدمات در برخی از دستگاه های اجرایی كشور در یكجا متمركز شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور افزود: مدیران اجرایی كشور مهمترین سرمایه های انسانی آن هستند و چنانچه یك مدیر بنا به هر دلیلی از چرخه خدمت خارج شود سرمایه جامعه دچار لطمه می شود.
تقوی گفت: در صورتی كه یك مدیر اجرایی در كشور خدمات رسانی مطلوبی به مردم نداشته باشد در برابر شهدا مسئول است و باید پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینكه اداره كشور نیازمند تدبر، سعه صدر و صبوری است، بیان كرد: استكبار جهانی هرگز از دشمنی با كشور و ملت ایران دست بر نمی دارد و چنانچه دشمنان جرات و توانایی تجاوز نظامی به ایران را می داشتند لحظه ای درنگ نمی كردند.
تقوی اظهار كرد: پس از توافق هسته ای و طرح برجام لحن استكبار جهانی نسبت به ایران اسلامی بدتر و تندتر شد و دولتمردان آمریكا نیز دوباره اعلام كردند كه هنوز گزینه نظامی روی میز است.
وی عنوان كرد: دولتمردان آمریكا خیال نكنند طرح برجام راه نفوذ به ایران است و دشمنان نیز این نكته مهم را به خوبی بدانند كه دولت و مردم ایران با تمام وجود پشت سر مقام معظم رهبری برای مقابله جدی با توطئه های شوم استكبار جهانی حركت می كنند.
تقوی ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مردم و مسئولان اجرایی مراقب نفوذ دشمنان در كشور باشند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور افزود: در كهگیلویه و بویراحمد مدیریت به گونه ای است كه سلیقه های مختلف حفظ و بر روی اصول مشترك اتفاق نظر می شود و در استان چنین بستر و زمینه ای به نحو مطلوبی فراهم شده است.
تقوی گفت: ائمه جمعه كهگیلویه و بویراحمد بستر و شرایط را برای مدیران اجرایی این استان فراهم كنند تا بتوانند خدمات بیشتر و مطلوب تری به مردم استان ارائه دهند و ائمه جمعه بازوی توانمندی برای مسئولان باشند.
وی با اشاره به اینكه مدیران اجرایی امانتدار مردم و نظام هستند، بیان كرد: از اختیارهای شورای اداری كهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی بهتر به مردم این استان و رفع مسائل و مشكلات آنان استفاده بهینه ای شود.
7535/6162