۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
کد خبر: 81826846
T T
۰ نفر
حواشي ديدار سپاهان و راه آهن/ حضور برادران نويد كيا در بازي

اصفهان-ايرنا- ديدار تيم هاي سپاهان و راه آهن تهران در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به دوراز حاشيه نبود و برادران نويدكيا در فصل جاري از ابتدا در تركيب اوليه سپاهان حضور داشتند.

به گزارش ايرنا، تيم هاي فوتبال سپاهان و راه آهن عصر امروز ( پنج شنبه ) در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار پس از 120 دقيقه تلاش دوتيم با نتيجه دو بر صفر به سود تيم سپاهان به پايان رسيد.
**در اين ديدار سعيد آذري مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي ذوب آهن كه تيمش روز گذشته به مرحله نيمه نهايي صعود كرد در ورزشگاه حضور داشت.
** صندلي‌هاي قسمتي از سكوهاي ورزشگاه فولادشهر كه روز گذشته توسط برخي هواداران پرسپوليس شكسته شده بود در اين ديدار نيز جلب توجه مي كرد .
**محرم و رسول نويدكيا براي اولين بار در فصل جاري از ابتدا در تركيب اوليه سپاهان قرار گرفته بودند ودر اين ديدار بازي مي كردند، محرم نويدكيا هدايت اين بازي را باهمراهي مجيد بصيرت برعهده داشت .
** در اين بازي رحمان احمدي درون دروزاه تيم سپاهان قرار گرفته بود.
**قضاوت اين ديدار را محمدرضا اكبريان بر عهده داشت كه دو كارت زرد به عبدالله كرمي و حبيب گرداني از سپاهان و دو كارت زرد براي حسين خيري و ميلاد ابطحي از راه‌آهن نشان داد.
تيم فوتبال سپاهان امروز ( پنج شنبه ) با راه آهن تهران در ورزشگاه فولادشهر ديدار كرد و در وقت اضافي اين تيم را با 2 گل از پيش رو برداشت.
گ/8114 / 1339