رییس جمهوری مدرسه مجازی خبر ایرنا را افتتاح كرد

تهران - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح امروز (یكشنبه) از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید و مدرسه مجازی خبر ایرنا را افتتاح كرد.

بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صبح امروز با حضور رییس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) به طور رسمی گشایش یافت. روحانی پس از گشایش این نمایشگاه از غرفه های آن بازدید كرد.
مدرسه مجازی خبر ایرنا به نشانی http://newsschool.irna.ir/ قابل دسترسی است.
در هنگام بازدید رییس جمهوری از غرفه ایرنا عكسی از رهبر معظم انقلاب در سال 1367 برروی یك ناو جنگی در حال اقامه نماز جماعت به وی اهدا شد. در این عكس روحانی پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جماعت ایستاده و شماری از فرماندهان نظامی نیز حضور دارند.
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری ، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دكتر روحانی را در بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها همراهی می كردند.
بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز گذشته (شنبه) با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه نخستین روز فعالیت خود را آغاز كرد.
امسال این نمایشگاه با رویكرد خانواده محوری، با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها و دعوت از همه خانواده ها از كودكان تا كهنسالان برای حضور در نمایشگاه و پیوند آنها با رسانه و ترغیب و تشویق برای مطالعه انجام گرفته است.
در نمایشگاه امسال گروه دین و اندیشه با 27 شركت كننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و كودك و نوجوان با 7 شركت كننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا كرده اند.
حضور پر رنگ نشریات دانشجویی، استانی، منطقه ای، محلی، هنری، خانواده، علمی، فناوری، الكترونیك، سایت های مختلف خبری و ... نیز در این دوره نمایشگاه به صورت متنوع قابل مشاهده و چشمگیر است.
بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه، با حضور بالغ بر 700 رسانه در 567 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان وبازدیدكنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای كشور خواهد بود.
سیام. 9012** 1336
۰ نفر