۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۰۷
کد خبر: 81839561
T T
۰ نفر
پاركینگ 60 هكتاری مهران برای ایام اربعین حسینی آماده شد

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از آماده سازی پاركینگ 60 هكتاری مهران و اجرای طرح روشنایی و قطعه بندی این پاركینگ بزرگ برای استقرار خودروهای زائران شركت كننده در آیین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نورالله خادم گفت: طرح تكمیل پاركینگ بزرگ مهران و تجهیز آن به روشنایی، آبرسانی و همچنین قطعه بندی در دستور كار قرار گرفته است و اجرای این كارها با سرعت ادامه دارد.
وی افزود: پاركینگ بزرگ شهر مهران در ابتدای كمربندی مسیر دهلران به مهران واقع است و در ایام اربعین، زائران از آن برای توقف خودروهایشان قبل از ورود به شهر مهران استفاده می كنند.
رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به اینكه شهرداری مهران با همكاری شهرداری منطقه 5 تهران مسئولیت تجهیز پاركینگ را برعهده دارد، تاكید كرد: تمام تلاش پلیس برای تسهیل تردد زائران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در استان ایلام بخصوص شهر مرزی مهران است.
سرهنگ خادم با اشاره به قطعه بندی پاركینگ بزرگ مهران یادآور شد: پاركینگ 60 هكتاری به پنج قطعه بزرگ تقسیم شده و با تجهیزات مورد نیاز، قطعه بندی آن برای توقف خودروها درحال انجام است.
وی گفت: در قسمت انتهایی این پاركینگ بزرگ، پارك سوار ویژه اتوبوس ها احداث شده است تا زائران پس از توقف خودروهای خود به سهولت با وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده به پایانه مرزی مهران عزیمت كنند.
سرهنگ خادم به زائران توصیه كرد از توقف خودرو در معابر شهر مهران خودداری كرده و از وسایل نقلیه باری، وانت بارها و همچنین موتورسیكلت برای تردد تا پایانه مرزی استفاده نكنند.
3032/ 1650
۰ نفر