۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
کد خبر: 81844994
T T
۰ نفر

وزیر كشور وارد منطقه آزاد اروند شد

۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
کد خبر: 81844994
وزیر كشور وارد منطقه آزاد اروند شد

آبادان-ایرنا-عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور لحظاتی پیش به منظور بازدید و بررسی فعالیت های صورت گرفته ویژه اربعین در شلمچه، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان واقع در محدوده منطقه آزاد اروند شد.

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان مورد استقبال عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، ولی الله حیاتی معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران استانی و محلی دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
عارف باوی مدیركل گمرك خرمشهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، ناصر حویزاوی مدیركل حج و زیارت خوزستان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای شهر آبادان نیز در آیین استقبال از وزیر كشور حضور داشتند.
وزیر كشور به منظور بازدید از زیرساخت های فراهم شده در دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان برای تردد زائران رابعین به این استان سفر كرده است.
وزیر كشور روز گذشته نیز به منظور بازدید از زیرساخت های مرز مهران برای میزبانی از زائران اربعین به استان ایلام سفر كرده بود.
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت كشور نیز وزیر كشور را همراهی می كند.
مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مبادی زمینی تردد زائران عتبات عالیات می باشد.
در ایام اربعین سال گذشته 580 هزار زائر از مرز شلمچه به عتبات عالیات و كربلای معلا سفر كردند كه پیش بینی می شود این تعداد در اربعین امسال به بیش از یك میلیون تن افزایش یابد.
3015/6125