۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
کد خبر: 81845548
T T
۰ نفر
فرماندارديلم: زمينه پيشرفت ورزش بانوان فراهم شود

گناوه-ايرنا- فرماندارديلم گفت: نداشتن رتبه هاي ورزشي بانوان در اين شهرستان جاي تامل است و اميدواريم كه هم ما بتوانيم زمينه پيشرفت آنان را فراهم تا با تلاش و جديت بيشتر در كسب رتبه هاي ورزشي كوشا باشند.

به گزارش ايرنا، حسن اسماعيلي روز پنجشنبه در نشست با بانوان ورزشكار اين شهرستان افزود: شما بانوان ركن خانواده و محور اصلي جامعه بوده و تربيت و مديريت نسل آينده در دستان شما است و حفظ سلامت جسماني و روحي و رواني اين قشر وظيفه ما مسئولان است.
وي گفت: به منظور تسهيل دررفت وآمد بانوان ورزشكار، خودرو با هزينه مناسب ازسوي شهرداري در اختيار آنان قرار مي گيرد و تعيين زمان مناسب جهت استفاده از سالن هاي ورزشي نيز از سوي اداره ورزش و جوانان برنامه ريزي مي شود.
فرماندار ديلم افزود: دولت تدبير واميد با نگاه ويژه اي كه به فصل ورزش دارد تاكنون اعتبار و اقدام هاي قابل قبولي تخصيص داده است .
مسئول ورزش بانوان ديلم هم گفت: تاكنون 700 بانوي ورزشكار بيمه ودر رشته هاي بسكتبال واليبال، فوتسال، آمادگي جسماني مشغول فعاليت هستند.
اسماعيلي افزود: بانوان در رشته هاي مختلف روند رو به رشدي داشته اند.
رئيس شوراي اسلامي و شهردار ديلم هم گفتند: احداث بوستان بانوان در خيابان مهر به مساحت پنج هكتار كه يك هكتار آن با اختصاص مبلغ دو ميليارد تومان تا تابستان سال آينده آماده خواهد شد و پلاژ بانوان كه كلنگ زني آن در هفته دولت انجام شد در حال پيگيري است كه بخشي از آن نيز در تابستان 1395 قابل بهره برداري است.
شهرستان ديلم با 32 هزارنفر جمعيت در منتهي اليه شمالي استان بوشهر قراردارد.ك/2
6164/1656