۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81847154
T T
۰ نفر
اقدامات خوبي براي بهسازي مسير تردد زائران اربعين انجام شده است

تهران-ايرنا- رئيس پليس راهور نيروي انتظامي با اشاره به شروع طرح ترافيكي اربعين در جاده هاي ايلام همزمان با رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيكي اربعين حسيني، گفت: اقدامات خوبي در بهسازي جاده هاي ايلام در مسير تردد زائران حسيني انجام شده است.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سردار تقي مهري در حاشيه بازديد از راههاي مواصلاتي ايلام در مسير تردد زائران حسيني افزود: برنامه ريزي هاي همه جانبه براي راهپيمايي بزرگ اربعين و نيز اقدامات لازم در راستاي تأمين امنيت و آرامش زائران انجام شده است.
وي به وجود برخي مشكلات در مسير 55 كيلومتري ايلام – مهران به علت كوهستاني بودن مسير اشاره كرد و گفت: اين محور نسبت به سال گذشته تغيير زيادي داشته و توسعه زيرساخت ها به خوبي انجام شده است .
رئيس پليس راهور ناجا به اجراي رزمايش بزرگ اربعين از روز اول آذرماه با حضور رده هاي مختلف انتظامي استان و ناجا در پايانه مرزي مهران خبرداد و گفت: اين رزمايش با هدف هماهنگي و آمادگي براي پذيرايي از زائران اربعين اجرا مي شود.
رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيكي اربعين حسيني با حضور برخي مسئولان كشوري و لشكري و همچنين مسئولان استان و شهرستان، ساعت 10 روز يكشنبه اول آذر ماه - 10 روز مانده به اربعين - در شهر مهران برگزار خواهد شد.
اجتمام(1)9105** 1200
۰ نفر