۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81847405
T T
۰ نفر
جانمايي33 پاركينگ عمومي و خصوصي براي استقرار خودروهاي زوار اربعين

ايلام - ايرنا - فرماندار مهران گفت: 33 پاركينگ عمومي و خصوصي براي استقرار خودروهاي زوار شركت كننده در آيين هاي اربعين حسيني در اين شهرستان جانمايي شده است.

مراد ناصري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: 30 پاركينگ از اين تعداد متعلق به بخش خصوصي و سه پاركينگ نيز توسط بخش عمومي ايجاد شده است.
وي افزود: پاركينگ هاي بخش خصوصي ظرفيت جانمايي 10 هزار دستگاه خودرو و سه پاركينگ بخش عمومي نيز براي پارك حداقل 50 هزار دستگاه آماده شده اند.
فرماندار مهران يادآور شد: پارك خودرو در اين پاركينگ ها با حداقل هزينه و آن نيز تنها براي پرداخت حقوق نگهبانان در اين مجموعه صورت مي گيرد.
ناصري تاكيد كرد: سرويس رايگان براي جابجايي زوار از پاركينگ هاي خارج شهر تا پايانه مرزي و از پل زائر تا پايانه با استفاده از اتوبوس هاي شركت هاي اتوبوس راني شهرهاي مختلف كشور پيش بيني شده است.
وي ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس در اين مسيرها از 2 روز آينده تا پايان آيين هاي اربعين حسيني به كار گرفته مي شود.
فرماندار مهران اضافه كرد: تمام تلاش مسئولان استاني و شهرستاني رفع مشكلات سال گذشته در مرز مهران و ارائه خدمات به زوار در اين مدت است و تاكنون نيز اقدامات شايان توجهي در حوزه هاي تامين آب ، احداث 310 چشمه سرويش بهداشتي و افزايش تعداد گيت هاي ورود و خروج از 18 گيت پارسال به 96 گيت انجام شده است.
ناصري با اشاره به افزايش تعداد زوار عبوري از مرز مهران با نزديك شدن به اربعين حسيني گفت: از سه روز گذشته تاكنون تعداد زوار از چهار هزار نفر در روزهاي عادي به 10 هزار نفر رسيده و بطور قطع اين تعداد در روزهاي آينده افزايش چشمگيري خواهد يافت.
وي اظهار كرد: پايانه مرزي مهران از آمادگي كامل براي خدمات رساني به زوار برخوردار است ضمن اينكه كمك هايي به طرف عراقي در زمينه راه اندازي گيت ها ، تامين آب آشاميدني و احداث سرويس هاي بهداشتي از سوي جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته است.
9002/6034