۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۰۱
کد خبر: 81847429
T T
۰ نفر
جانمایی33 پاركینگ برای استقرار خودروهای زائران اربعین حسینی

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: 33 پاركینگ عمومی و خصوصی برای استقرار خودروهای زائران شركت كننده در آیین های اربعین حسینی در این شهرستان جانمایی شده است.

مراد ناصری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: 30 پاركینگ از این تعداد متعلق به بخش خصوصی و سه پاركینگ نیز توسط بخش عمومی ایجاد شده است.
وی افزود: پاركینگ های بخش خصوصی ظرفیت 10 هزار دستگاه خودرو را دارد و سه پاركینگ عمومی نیز برای پارك حداقل 50 هزار دستگاه آماده شده است.
فرماندار مهران یادآور شد: پارك خودرو در این پاركینگ ها با حداقل هزینه و آن نیز تنها برای پرداخت حقوق نگهبانان در این مجموعه صورت می گیرد.
ناصری تاكید كرد: سرویس رایگان برای جابجایی زائران از پاركینگ های خارج شهر تا پایانه مرزی و از پل زائر تا پایانه با استفاده از اتوبوس های شركت های اتوبوسرانی شهرهای مختلف كشور پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس در این مسیرها از دو روز آینده تا پایان آیین های اربعین حسینی به كار گرفته می شود.
فرماندار مهران اضافه كرد: تمام تلاش مسئولان استانی و شهرستانی رفع مشكلات سال گذشته در مرز مهران و ارائه خدمات به زائران در این مدت است و تاكنون نیز اقدامات شایان توجهی در حوزه های تامین آب ، احداث 310 چشمه سرویس بهداشتی و افزایش تعداد گیت های ورود و خروج از 18 گیت پارسال به 96 گیت انجام شده است.
ناصری با اشاره به افزایش تعداد زائران عبوری از مرز مهران با نزدیك شدن به اربعین حسینی گفت: از سه روز گذشته تاكنون تعداد زائران از چهار هزار نفر در روزهای عادی به 10 هزار نفر رسیده و بطور قطع این تعداد در روزهای آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی اظهار كرد: پایانه مرزی مهران از آمادگی كامل برای خدمات رسانی به زائران برخوردار است ضمن اینكه كمك هایی به طرف عراقی در زمینه راه اندازی گیت ها ، تامین آب آشامیدنی و احداث سرویس های بهداشتی از سوی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
9002/6034/ 6075
۰ نفر