۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
کد خبر: 81848434
T T
۰ نفر
رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیكی اربعین حسینی در مهران آغاز شد

ایلام - ایرنا - رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیكی، انتظامی اربعین حسینی با حضور فرماندهان پلیس راهور و یگان ویژه ناجا، استاندار ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، امام جمعه و فرماندار مهران و جمعی از مسئولان كشوری و لشكری در مرز بین المللی مهران آغاز شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا روز یكشنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش با هدف ساماندهی، مدیریت و هم افزایی توان تمامی نیروهای ترافیكی، انتظامی و خدماتی در مرز بین المللی مهران برگزار می شود.
سرهنگ عین اله جهانی افزود: تمامی نیروهای انتظامی شامل پلیس راه، راهور، یگان ویژه، مرزبانی، فوریت های پزشكی، شهرداری، هلال احمر، آموزش و پرورش، همیاران پلیس و پلیس های افتخاری در این رزمایش حضور دارند.
وی تاكید كرد: این رزمایش تمرینی برای نحوه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در حوزه های مختلف از جمله مسائل ترافیكی، ساماندهی پاركینگ ها، مدیریت ترافیك مسیر ایلام به مهران و مرز بین المللی است تا دستگاه های عضو با همدلی و مشاركت یكدیگر توان و آمادگی خود را ارتقا دهند.
رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیكی اربعین حسینی 10 روز مانده به اربعین حسینی در مهران برگزار می شود.
حدود یك و نیم میلیون زائر از سراسر كشور در مراسم اربعین حسینی سال گذشته شركت كردند كه پیش بینی می شود، این رقم برای امسال به بیش از دو میلیون نفر برسد.
6032/6119/9002