۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۵
کد خبر: 81850299
T T
۰ نفر
فرمانده ناجا:حركت زائران اربعين حسيني به صورت روان در جريان است

اهواز- ايرنا- فرمانده ناجا گفت: حركت زائران اربعين حسيني در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت روان ادامه دارد و همكاري مردم با مجموعه نيروي انتظامي بسيار مناسب بوده است.

به گزارش ايرنا حسين اشتري روز دوشنبه در نشست هماهنگي نيروهاي انتظامي و مرزباني در پايانه مرزي چذابه در غرب خوزستان افزود: با توجه به اينكه زيرساخت هاي لازم در پايانه هاي مرزي نسبت به سال هاي گذشته بسيار بهتر شده، امسال با كمترين مشكل در تردد آسان زائران اربعين حسيني در مسيرهاي منتهي به مرزها روبه رو هستيم.
وي همكاري مسئولان عراقي با مرزبانان و ماموران پليس را به منظور تسهيل در تردد اربعين حسيني بسيار خوب و مطلوب توصيف كرد و گفت: دولت عراق همكاري خوبي با ما دارد و تلاش مي شود تردد زائران حسيني با تعامل و همكاري دوسويه به بهترين وجه انجام شود.
سردار اشتري با اشاره به اينكه امكانات و تجهيزات ترافيكي در شهرهاي منتهي به پايانه هاي مرزي فراهم شده و هماهنگي لازم به منظور تردد زائران اربعين از مدتها پيش انجام شده، ابزار اميدواري كرد: با همكاري مردم مشكلات به حداقل خود برسد.
فرمانده ناجا با اشاره به اينكه مشكلات صدور ويزا در روزهاي آينده كاهش خواهد يافت، اظهاركرد: وزارت كشور و امور خارجه كشورمان در حال پيگيري اين مشكل هستند تا تراكم جمعيت براي گرفتن ويزا در مناطق مرزي به حداقل برسد.
وي هماهنگي و تعامل دستگاه هاي اجرايي و ماموران پليس در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه را بسيار مطلوب توصيف كرد و ابزار اميدواري كرد: در روزهاي آينده كه موج جديد زائران اربعين حسيني بيشتر مي شود مشكلات به حداقل خود برسد.
فرمانده نيروي انتظامي كشور در ادامه افزود: با اقدام هايي كه از ماه هاي پيش انجام شده شاهد هستيم كه امسال براي سومين سال متوالي تردد زائران با حداقل مشكلات انجام مي شود.
سردار اشتري پيش از ظهر از طريق بالگرد به همراه جمعي از فرماندهان ارشد انتظامي و مرزباني وارد پايانه مرزي چذابه شد و از امكانات، زيرساخت ها و نحوه تردد زائران اربعين حسيني ديدن، و با شماري از زائران نيز ديدار و گفت و گو كرد.
7148/6065/ 6037