۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۷
کد خبر: 81850347
T T
۰ نفر
فرمانده ناجا: حركت زائران اربعین حسینی به صورت روان در جریان است

اهواز - ایرنا - فرمانده ناجا گفت: حركت زائران اربعین حسینی در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت روان ادامه دارد و همكاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی بسیار مناسب بوده است.

به گزارش ایرنا حسین اشتری روز دوشنبه در نشست هماهنگی نیروهای انتظامی و مرزبانی در پایانه مرزی چذابه در غرب خوزستان افزود: با توجه به اینكه زیرساخت های لازم در پایانه های مرزی نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده، امسال با كمترین مشكل در تردد آسان زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرزها روبه رو هستیم.
وی همكاری مسئولان عراقی با مرزبانان و ماموران پلیس را به منظور تسهیل در تردد اربعین حسینی بسیار خوب و مطلوب توصیف كرد و گفت: دولت عراق همكاری خوبی با ما دارد و تلاش می شود تردد زائران حسینی با تعامل و همكاری دوسویه به بهترین وجه انجام شود.
سردار اشتری با اشاره به اینكه امكانات و تجهیزات ترافیكی در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی فراهم و هماهنگی لازم به منظور تردد زائران اربعین از مدتها پیش انجام شده، ابراز امیدواری كرد: با همكاری مردم مشكلات به حداقل خود برسد.
فرمانده ناجا با اشاره به اینكه مشكلات صدور ویزا در روزهای آینده كاهش خواهد یافت، اظهار كرد: وزارت كشور و امور خارجه كشورمان در حال پیگیری این مشكل هستند تا تراكم جمعیت برای گرفتن ویزا در مناطق مرزی به حداقل برسد.
وی هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی و ماموران پلیس در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب توصیف و ابزار امیدواری كرد: در روزهای آینده كه موج جدید زائران اربعین حسینی بیشتر می شود، مشكلات به حداقل خود برسد.
فرمانده نیروی انتظامی كشور افزود: با اقدام هایی كه از ماه های پیش انجام شده شاهد هستیم كه امسال برای سومین سال متوالی تردد زائران با حداقل مشكلات انجام می شود.
سردار اشتری پیش از ظهر از طریق بالگرد به همراه جمعی از فرماندهان ارشد انتظامی و مرزبانی وارد پایانه مرزی چذابه شد و از امكانات، زیرساخت ها و نحوه تردد زائران اربعین حسینی دیدن و با شماری از زائران نیز دیدار و گفت و گو كرد.
2077/6037/7148/6065
۰ نفر