۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶
کد خبر: 81853456
T T
۰ نفر
70 موكب پذيرايي و خدمات رساني به زائران در مهران فعال است

ايلام - ايرنا - امام جمعه مهران و رئيس كميته مشاركت هاي مردمي ستاد اربعين اين شهرستان مرزي گفت: 70 موكب براي جمع آوري نذورات، پذيرايي و خدمات رساني به زائران اربعين در اين شهر فعال شده است.

حجت الاسلام روح اله ولدبيگي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامي ايرنا به مرز مهران اظهار كرد: هم اكنون در اين شهرستان پاركينگ ها و اماكني اقامتي نيز بصورت رايگان تهيه شده تا زائارن خودروهاي خود را آنجا بگذارند و در صورت نياز اسكان موقتي هم داشته باشند.
وي با بيان اينكه در ايام اربعين حسيني خانه هاي مردم براي اسكان و استراحت در اختيار زائران قرار مي گيرد، افزود: برنامه ريزي هاي لازم انجام شده تا بستر مناسبي براي پذيرايي شايسته و اسكان زائران اربعين حسيني در اين شهرستان فراهم شود.
حجت الاسلام ولدبيگي اظهار كرد: كميته مشاركت هاي مردمي ستاد اربعين مهران بعنوان يك كميته مردم نهاد با همكاري و مشاركت همه اقشار در زمينه خدمات رساني به زائران اربعين حسيني فعاليت مي كند.
وي يادآور شد: همچنين تلاش مي شود با همكاري ساير دستگاه ها در مسير رفت و برگشت زائران ظرفيت هاي مناسبي فراهم شود تا تردد زائران به عتبات عاليات بدون هيچگونه مشكلي انجام شود.
به گزارش ايرنا، مرز بين المللي مهران بدليل كوتاهي مسافت و برخورداري از امنيت يكي از كانون هاي پر تردد ورود و خروج زوار عتبات عاليات بشمار مي رود بطوريكه در ايام منتهي به اربعين حسيني سال گذشته بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر از اين مرز تردد كردند.
1955/6032/9002