۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴
کد خبر: 81853681
T T
۰ نفر
20 هزار خودرو زائران اربعين در پاركينگ هاي شهر مهران مستقر شده اند

ايلام - ايرنا - فرمانده پليس راهور ايلام گفت: حدود 20 هزار خودرو تاكنون در پاركينگ هاي تعيين شده در شهر مهران مستقر شده اند.

سرهنگ نورالله خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: 30 پاركينگ بخش خصوصي به ظرفيت 10 هزار دستگاه و سه پاركينگ بخش عمومي نيز به ظرفيت 50 هزار دستگاه براي استقرار خودروهاي زئران شركت كننده در اربعين حسيني پيش بيني شده است.
وي با اشاره به معضل كمبود پاركينگ در شهر مهران در سال گذشته كه منجر به بروز ترافيك سنگين و گره هاي ارتباطي شده بود، افزود: هم اكنون تمامي معابر درون شهري شهر مهران باز است و بدون مشكل تردد در آنها جريان دارد.
فرمانده پليس راهور ايلام تاكيد كرد: خودروهاي شخصي زائران اربعين پس از ورود به شهر مهران به پاركينگ ها منتقل شده و زائران از طريق اتوبوس هاي در نظر گرفته شده به پايانه مرزي عزيمت مي كنند.
شهر 15 هزار نفري مهران در 85 كيلومتري ايلام سال گذشته با ورود پيش بيني نشده بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر اربعين مواجه شد كه همين موضوع اين شهر را به پاركينگ خودروهاي زائران تبديل كرد بطوريكه تنها در روز منتهي به اربعين بيش از 50 هزار خودرو در معابر درون شهري اين شهر پارك شده و معضلاتي را براي تردد ايجاد كرده بودند.
6119/6034