۵ آذر ۱۳۹۴، ۹:۴۷
کد خبر: 81854595
T T
۰ نفر
معاون كنسولي وزارت خارجه: مشكل زائران بدون گذرنامه با تقويت دفاتر ايلام حل مي شود

ايلام - ايرنا - معاون كنسولي، پارلماني و امور ايرانيان وزير خارجه كشور با تاكيد بر تقويت دفاتر صدور ويزا در استان هاي مرزي، گفت: مشكل زائران بدون گذرنامه و رواديد با تقويت اينگونه دفاتر و شتاب بخشي به روند صدور در نمايندگي موقت كنسولي عراق در استان ايلام حل مي شود.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، حسن قشقاوي عصر چهارشنبه در بازديد از پايانه مرزي مهران افزود: در تلاشيم دفاتر صدور ويزا در اين استان را تقويت كنيم تا اين مشكل هر چه سريعتر برطرف شود.
وي در خصوص آخرين وضعيت پايانه مرزي مهران اظهار كرد: همه مسئولان استان ايلام براي خدمت رساني به زائران اربعين همت خوبي داشته اند ضمن اينكه امكانات و تجهيزات اربعين امسال در مقايسه با سال گذشته از وضعيت بهتري برخوردار است و خدمات رساني بصورت آسان تري در حال انجام است.
قشقاوي تاكيد كرد: ازدحامي كه هم اكنون در مرزها ايجاد شده بخاطر افرادي است كه ويزا تهيه نكرده اند بنابراين تاكيد مي كنيم زائران قبل از ورود به مبادي خروجي كشور نسبت به تهيه ويزا اقدام كنند.
به گزارش ايرنا، مرز بين المللي مهران بدليل كوتاهي مسافت و برخورداري از امنيت يكي از كانون هاي پر تردد ورود و خروج زوار عتبات عاليات بشمار مي رود بطوريكه در ايام منتهي به اربعين حسيني سال گذشته بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر از اين مرز تردد كردند.
6032/9002