۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
کد خبر: 81855871
T T
۰ نفر
سردار اميري: رانندگان در جاده ايلام - مهران با احتياط و بدون عجله تردد كنند

ايلام - ايرنا - جانشين رئيس پليس راهور ناجا از رانندگاني كه به سمت مرز بين المللي مهران در حركت هستند خواست در طول جاده ايلام - مهران با احتياط و بدون عجله و شتاب رانندگي كنند.

سردار موسي اميري روز جمعه در قرارگاه ترافيكي اربعين در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در مهران اظهار كرد: با توجه به افزايش حجم تردد زايران به سمت مرز مهران، ترافيك در همه جاده هاي استان ايلام منتهي به اين مرز سنگين است.
وي افزود: در دو روز گذشته شاهد ترافيك سنگين ولي روان در جاده ايلام - مهران بوديم كه در برخي مواقع موجب كندي تردد خودروها بود ضمن اينكه حجم زياد خودروها ترافيك سنگيني نيز در مبادي ورودي شهر مهران ايجاد كرده است.
سردار اميري تاكيد كرد: پليس راهور در قالب قرارگاه ترافيكي اربعين ساز و كارهاي لازم براي افزايش ايمني و ساماندهي ترددها، سازماندهي پاركينگ ها و فراهم كردن امكان انتقال زايران از پاركينگ ها به پايانه مرزي مهران را انجام داده است.
وي گفت: با توجه به افزايش ترددها در جاده ايلام به مهران از رانندگان وسايل نقليه عمومي و شخصي درخواست داريم بدون عجله رانندگي كرده و در صورت خستگي رانندگي نكنند چون ممكن است اين عامل باعث افزايش خطر تصادف براي خود و ديگران شود.
فرمانده پليس راهور ايلام هم در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: ميزان تردد خودروها در مسير جاده ايلام به مهران امروز نسبت با روز گذشته 49 درصد افزايش يافته است.
سرهنگ نورالله خادم بدون اشاره به تعداد اين ترددها اظهار كرد: ترافيك در اين مسير هم اكنون سنگين است ولي تردد جريان دارد.
وي افزود: به منظور روان سازي ترافيك بعضي محدوديت ها در سطح شهر و بويژه در محدوده پل زاير ايجاد شده تا از بروز گره هاي ترافيكي جلوگيري كنيم.
فرمانده پليس راهور ايلام يادآور شد: خودروهاي شخصي در ورودي شهر مهران به پاركينگ اصلي و پاركينگ امامزاده سيد حسن هدايت مي شوند ضمن اينكه پاركينگي به ظرفيت سه هزار خودرو ديگر نيز آماده شده و رانندگان خودروهاي شخصي مي توانند از اين مكان براي استقرار خودروهاي خود استفاده كنند.
سرهنگ خادم تاكيد كرد: اتوبوس هاي در نظر گرفته شده زايران را از پاركينگ ها به پايانه مرزي منتقل خواهند كرد.
به گزارش ايرنا، شهر مرزي مهران هم اكنون با تردد بيش از حد زائران اعزامي به آيين هاي اربعين حسيني روبروست و بنابر اعلام جانشين رئيس ستاد اربعين استان ايلام طي 10 روز گذشته بيش از 450 هزار نفر از اين نقطه مرزي وارد عراق شده اند.
6119/9002/6064
۰ نفر