جانشين فرماندهي نيروي انتظامي:50 درصد زائران از مرز مهران و 50 درصد از مرزهاي خوزستان عبور كردند

اهواز-ايرنا- جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور گفت: در زمان حاضر از مجموع تمامي زائراني كه از مرزهاي كشور خارج شده اند 50 درصد آن ها از مهران و 50 درصد ديگر از مرزهاي چذابه و شلمچه در استان خوزستان عبور كرده اند.

به گزارش ايرنا سردار اسكندر مومني روز شنبه در حاشيه بازديد از پايانه مرزي چذابه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: باتوجه به بازديدي كه از مرزهاي كشور داشتيم تردد زائران از مرز مهران سنگين و در مرزهاي چذابه و شلمچه روان است.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي تردد زائران اربعين حسيني را از مرز مهران بيشتر از چذابه و شلمچه اعلام كرد و گفت:امسال تسهيلات بهتري به زائران در چذابه ارائه شده است.
وي با اشاره به همكاري دستگاه هاي اجرايي براي خدمت رساني به زائران اربعين افزود: نيروي انتظامي در اين ايام در بعد ترافيكي و انتظامي در كنار دستگاه هاي ديگر همه توان خود را در قرارگاه هاي اربعين بسيج كرده و تاكنون خدمات شاياني را ارائه داده است.
وي با تاكيد بر اينكه تاكنون هيچ نفري بدون گذرنامه و ويزا از مرز عبور نكرده است افزود: شايد خيلي ها گمان مي كنند كه در روزهاي آخر مي توانند بدون رواديد از مرز عبور كنند اما مردم گوش به شايعات ندهند چرا كه تحت هيچ شرايطي ويزا براي خروج از كشور حذف نخواهد شد.
وي بيان كرد: تعدادي از زائران بدون گذرنامه و ويزا در پايانه هاي مرزي حضور يافتند كه آن ها به سمت شهرهاي محل صدور ويزا هدايت شدند.
مرز چذابه در 110 كيلومتري غرب اهواز واقع شده است.
7152/7148/6064