۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81856865
T T
۰ نفر
روادید برای خروج زائران اربعین از كشور درهیچ شرایطی حذف نمی شود

اهواز- ایرنا- جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: تاكنون هیچ یك از زائران اربعین حسینی بدون گذرنامه و روادید از مرز عبور نكرده است و در هیچ شرایطی روادید برای خروج از كشور حذف نخواهد شد.

به گزارش ایرنا سردار اسكندر مومنی روز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران افزود: شاید عده ای گمان می كنند كه در روزهای آخر می توانند بدون روادید از مرز عبور كنند اما مردم گوش به شایعه ها ندهند چرا كه در هیچ شرایطی روادید برای خروج از كشور حذف نخواهد شد.
وی بیان كرد: تعدادی از زائران بدون گذرنامه و روادید در پایانه های مرزی حضور یافتند كه آنان به سمت شهرهای محل صدور روادید هدایت شدند.
مومنی همچنین یادآور شد: از مجموع زائران اربعین حسینی كه از مرزهای كشور خارج شده اند 50 درصد آنان از مهران و 50 درصد دیگر از مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان عبور كرده اند.
وی بدون اشاره به تعداد زائران خارج شده از مرزهای ایران اظهار كرد: باتوجه به بازدیدی كه از مرزهای كشور داشتیم تردد زائران از مرز مهران سنگین و در مرزهای چذابه و شلمچه روان است.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تردد زائران اربعین حسینی را از مرز مهران بیشتر از چذابه و شلمچه اعلام كرد و گفت: امسال تسهیلات بهتری به زائران در چذابه ارائه شده است.
وی با اشاره به همكاری دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به زائران اربعین افزود: نیروی انتظامی در این ایام در بعد ترافیكی و انتظامی در كنار دستگاه های دیگر همه توان خود را در قرارگاه های اربعین بسیج كرده و تاكنون خدمات شایانی ارائه داده است.
مرز چذابه در 110 كیلومتری غرب اهواز واقع شده است.
7152/7148/6064
۰ نفر