۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲
کد خبر: 81857287
T T
۰ نفر
تردد در مسيرهاي منتهي به مرزهاي خروج زائران اربعين روان است

آبادان-ايرنا-معاون هماهنگ كننده راهور و رييس قرارگاه ترافيكي اربعين حسيني گفت:با برنامه هاي اجرا شده و همكاري بين بخشي، آمد و شد خودرو در مسيرهاي منتهي به مرزهاي خروجي زائران اربعين حسيني روان شده است.

سردار محسن مهرابي روز شنبه در مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در محورهاي منتهي به دو مرز شلمچه و چذابه، قرارگاه ترافيكي اربعين از ابتداي آذرماه امسال در دو بخش درون و برون شهري راه اندازي شده و طرح هاي ترافيكي در سه مرحله اجرا شد.
وي اظهار داشت:تاكنون هيچگونه حادثه ترافيكي و حادثه فوتي و مجروحيت در محورهاي شلمچه و چذابه رخ نداده است.
معاون هماهنگ كننده راهور ناجا همچنين از آغاز مرحله سوم اعمال محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي منتهي به شلمچه و چذابه خبر داد و گفت:اين مرحله شامل نظارت بر رفت و برگشت زائران در شلمچه و چذابه است.
سردار مهرابي تصريح كرد: علاوه بر به كارگيري تمامي امكانات راهور استان خوزستان، 200 نيروي پياده و تيم گشتي از استان هاي ديگر در محورهاي مسير اربعين استان خوزستان مستقر شده اند.
سردار محرابي همچنين با بيان اعمال محدوديت هاي تردد وسائط نقليه سنگين در محور ارتباطي اهواز به خرمشهر و سوسنگرد به چذابه گفت: تردد وسائط نقليه سنگين بجز خودروهاي حامل سوخت و مواد فاسد شدني و خودروهايي كه مواد مورد نياز رائران اربعين را تامين مي كنند، از اين مسيرهاي ارتباطي ممنوع است.
مرزهاي مهران در استان ايلام و چذابه و شلمچه در استان خوزستان از مبادي زميني تردد زائران اربعين حسيني مي باشند.
به گفته جانشين قرارگاه ظفر نيروي انتظامي، يك ميليون و يكصد هزار زائر حسيني تا صبح امروز شنبه از سه مرز زميني كشور طي هفت روز گذشته عبور كرده اند.
7104/3015/6125/6064
۰ نفر