مردم خوزستان كمك هاي خود را براي خدمت رساني به زائران حسيني ادامه دهند

اهواز- ايرنا- مسئول كميته جذب مشاركت هاي مردمي ستاد اربعين خوزستان از مردم نيكوكار استان خواست همچنان كمك هاي خود را براي خدمت رساني مطلوب تر به زائران اربعين حسيني كه از دو چذابه و شلمچه عازم نجف اشرف و كربلاي معلا هستند ادامه دهند.

حجت الاسلام سيدمحمود موسوي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به اينكه خدمات رساني به زائران اربعين حسيني تا 25صفر ادامه خواهد يافت همچنان نيازمند كمك هاي مردمي براي پشتيباني از زائران عزيز حسيني هستيم.
وي گفت:دو دفتر هماهنگي كميته جذب مشاركت هاي مردمي اربعين خوزستان مستقر در مرزهاي چذابه و شلمچه نيازمندي هاي فوري زائران را اعلام مي كنيم.
موسوي در ادامه گفت: از سوي اين ستاد ، علاوه براي ارسال كمك هاي اهدايي مردم به موكب داران مستقر در مسيرهاي منتهي به مرزهاي چذابه و شلمچه ، روزانه دو كاميون ميوه و تره بار به اين مرزها ارسال مي شود.
مسئول كميته جذب مشاركت هاي مردمي ستاد اربعين حسيني و رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان در ادامه افزود: كمك هاي مردمي هر شهرستان به موكب همان شهرستان در مرزهاي شلمچه و چذابه تحويل داده مي شود.
حجت الاسلام موسوي در ادامه بيان كرد:در اين ارتباط امامان جمعه سراسر استان بر اساس احكام صادر شده از سوي كميته جذب مشاركت هاي مردمي ستاد اربعين اجازه دارند براي جذب كمك هاي مردمي اقدام كنند تا پس از ساماندهي به موكب داران منتهي به مرزهاي چذابه و شلمچه ارسال شوند.
وي گفت: علاوه بر آن 200ايستگاه در مصلاهاي نماز جمعه ،مساجد و مدارس براي جذب كمك هاي مردمي فعال بوده و پس از جمع آوري به نمايندگان حج و زيارت تحويل داده مي شود.
هم اكنون حدود 105موكب مردمي در اطراف پايانه مرزي چذابه به صورت شبانه روزي در حال خدمت رساني به زائران اربعين حسيني هستند.
بر اساس اين گزارش تاكنون در كلانشهر اهواز 10ميليارد ريال كمك هاي غيرنقدي براي پشتيباني و خدمات رساني به زائران جمع آوري و از طريق حج و زيارت توزيع شده و يا در حال توزيع است.
حركت كاروان هاي اربعين حسيني از دو مرز چذابه و شلمچه از اول صفر شروع شده و هم اكنون به اوج خود نزديك شده است.
6065