فرمانده سپاه ولي عصر (عج)خوزستان: 
حركت ميليوني زائران اربعين حسيني ذخيره ماندگاري براي مقابله با تهديدهاي دشمنان اسلام است

اهواز- ايرنا - فرمانده سپاه حضرت ولي عصر (عج) خوزستان حركت هاي مردمي را در اين ايام نشان دهنده عشق و علاقه مردم به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بيان كرد و گفت: حركت ميليوني زائران اربعين حسيني ذخيره ماندگاري براي مقابله با تهديدهاي دشمنان اسلام است.

به گزارش ايرنا سردار حسن شاهوار پور روز يكشنبه درحاشيه بازديد از مرز چذابه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي ، استقبال زائران اربعين حسيني را در مقايسه با سال هاي گذشته پر شورتر توصيف كرد و اظهار كرد: شور مردم در اين ايام وصف ناپذير است چرا كه همه اعم از پير و جوان با عشق و علاقه به امام حسين (ع) براي عزيمت به كربلا رهسپار مرزها شده اند.
وي با اشاره به اقدام هاي خوبي كه در راستاي برقراري نظم و امنيت در پايانه هاي مرزي صورت گرفته است گفت: تاكنون كارهاي زيادي براي خروج زائران از مرز صورت گرفته و اين اقدام هاي شايسته همدلي مردم و عشق و علاقه آنها به اهل بيت(ع) را نشان مي دهد.
فرمانده سپاه حضرت ولي عصر (عج) خوزستان ادامه داد: سپاه در بخش هايي نظير ترابري، ايجاد زيرساخت ها، برقراري امنيت و بخش خدمات رساني حضوري پررنگ را در مرزها داشته و تا بعد از اربعين نيز خدمت رساني به زائران حسيني را ادامه خواهد داد.
وي به استقرار نيروهاي سپاه حضرت ولي عصر(عج) در پايانه هاي مرزي در ايام اربعين اشاره كرد و گفت: سپاه حضرت ولي عصر (عج) خوزستان بيش از پنج هزار نفر از نيروهاي خود را در مرزهاي شلمچه و چذابه براي خدمات رساني موثرتر به زائران مستقر كرده است.
گذرگاههاي مرزي شلمچه و چذابه دو كانون اصلي تردد زائران اربعين حسيني هستند.
7152/6065