۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81861471
T T
۰ نفر

آغاز جمع آوری زنان كارتن خواب تهران

۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81861471
آغاز جمع آوری زنان كارتن خواب تهران

تهران - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آغاز كار جمع آوری زنان معتاد متجاهر و كارتن خواب خبر داد و گفت: مرحله اول این طرح با ابلاغ استاندار و موافقت دادستان تهران توسط نیروی انتظامی از روز سه شنبه در یكی از محلات تهران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران محمدرضا آذرنیا افزود: در همین راستا با هماهنگی انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و همكاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بازسازی و تجهیز كمپ شفق، این كمپ محل نگهداری زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده خواهد بود.
وی با بیان اینكه معتادان زن جمع آوری شده برای یك دوره سم زدایی و بازپروری یك تا سه ماهه به این كمپ منتقل می شوند تصریح كرد: پس از آن مراحل بازتوانی، جامعه پذیری و بازگشت به خانواده در مراكز شهرداری تهران و به مدت شش ماه انجام خواهد شد كه در این فرآیند سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشكی تهران نیز همكاری خواهند داشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ظرفیت پذیرش كمپ شفق را 400 نفر ذكر كرد و گفت: این مركز بلافاصله پس از جذب معتادان زن متجاهر فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.
قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران از شهریور ماه گذشته به فرماندهی استاندار تهران و با حضور شهرداری، سازمان بهزیستی، كمیته امداد امام خمینی(ره) و نیروی انتظامی آغاز به كار كرد كه جمع آوری معتادان زن متجاهر پایتخت همواره یكی از اولویت های این قرارگاه اعلام شده است.
تهرام**2079** 1831
۰ نفر