۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
کد خبر: 81862192
T T
۰ نفر

ترافیك سنگین در جاده مهران - ایلام

۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
کد خبر: 81862192
ترافیك سنگین در جاده مهران - ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام از ترافیك سنگین جاده مهران - ایلام و بالعكس خبر داد و گفت: اكنون تردد خودروها در این جاده به كندی انجام می شود.

سرهنگ محسن ناصری عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: بیشترین حجم ترافیك از روستای گلان در 40 كیلومتری تا 10 كیلومتری شهر مهران در مسیر ایلام به مهران است.
وی افزود: هنوز ترافیك در مسیر برگشت نداریم و تردد در این مسیر روان است ولی هر چه به روز اربعین نزدیكتر می شویم بر حجم ترددها در مسیر بازگشت نیز افزوده می شود و همین امر موجب افزایش ترافیك و كندی ترددها می شود.
سرهنگ ناصری تاكید كرد: باقی جاده های ارتباطی استان ایلام هم اكنون از بار ترافیكی روان برخوردارند و مشكل خاصی برای تردد در این جاده ها نداریم ولی با توجه به وضعیت جوی و بارش باران در مناطق مختلف استان توصیه می كنیم رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی كنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا از مهران، حاشیه دو سمت جاده دو خطه مهران - ایلام به طول پنج كیلومتر به محل پارك و توقف خودروهای زائران تبدیل شده و ازدحام خودروها چنان زیاد است كه پاركینگ های ایجاد شده جوابگوی نیازها نیست.
شانه خاكی حد فاصل جاده ورودی و خروجی به شهر مهران اینك محل توقف خودروهای زائرانی تبدیل شده است كه پس از پارك خودروها سعی دارند با پای پیاده خود را به مرز مهران برسانند.
هم اكنون ترافیك سنگین در مسیر خروجی و ورودی شهر مهران به سمت ایلام حاكم است و تقریبا این جاده ارتباطی مهم قفل شده است.
با وجود اینكه فردا اربعین حسینی است ولی مهران همچنان شاهد ورود افرادی است كه تلاش دارند برای شركت در آیین اربعین حسینی به عراق سفر كنند در حالیكه عملا امكان خروج این افراد از این مرز وجود ندارد.
اینك ورود زائران به داخل كشور در مرز مهران نسبت به دو روز پیش افزایش یافته و این عامل در كنار ورود گسترده زائران برای سفر به عراق، باعث ترافیك سنگین و بی سابقه در معابر ورودی و خروجی این شهرستان مرزی شده است.
6119/9002/6034/1042
۰ نفر