۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۱
کد خبر: 81862378
T T
۰ نفر
فرماندار مهاباد: مسئولان براي حضور حداكثري مردم در انتخابات تلاش كنند

مهاباد- ايرنا- معاون استاندار آذربايجان غربي و فرماندار مهاباد گفت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان براي حضور حداكثري مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاري تلاش كنند.

به گزارش ايرنا، جعفر كتاني روز سه شنبه در همايش شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مركزي مهاباد كه با حضور جمعي از مسئولان اين شهرستان در سالن فجر برگزار شد، افزود: همه مسئولان بايد با اتخاذ تدابير لازم ضمن رعايت نهايت بي طرفي و عدم طرفداري از يك كانديداي خاص، بستر مناسب را براي حضور گسترده مردم مهيا كنند.
وي اضافه كرد: جامعه ما براي شركت در سرنوشت خود به بلوغ فكري لازم رسيده و شركت در انتخابات و برگزيدن نمايندگاني آگاه و متدين را يك وظيفه ديني و انساني براي خود مي داند.
فرماندار مهاباد افزود: نحوه عملكرد مسئولان نيز در ايجاد شور و نشاط مردم در انتخابات آتي بسيار موثر است به طوري كه هر اندازه رضايتمندي مردم از خدمات بيشتر باشد، آنها با شور و نشاط بيشتري در انتخابات مشاركت خواهند داشت.
وي اظهار كرد: مسئولان كشورمان در عرصه هاي خارجي نيز با بهرمندي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب توانستند موفقيت هاي بسيار خوبي در زمينه مذاكرات هسته اي و شكست تحريم ها به دست بياورند.
كتاني گفت: در حالي كه در كشورهاي عراق، سوريه و افغانستان درگير جنگ هستند در كشور ما امنيت و آسايش حاكم است و در سايه اين امنيت و آرامش كشور مسير رشد و پويايي خود را طي مي كند.
در ادامه اين همايش مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان برنامه هاي خود را در زمينه توسعه روستايي مطرح كرده و نماينده دهياران نيز برخي از مشكلات روستاييان را در زمينه كمبود اعتبارات عمراني روستايي، اشتغال و گازرساني به روستاها بيان كردند.
148 هزار نفر از جمعيت 215 هزار نفري مهاباد در مناطق شهري و 67 هزار نفر در بخش روستايي اين شهرستان ساكن هستند.
3020/6185/1905

سرخط اخبار استان‌ها