۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵
کد خبر: 81862472
T T
۰ نفر
معاون نیروی زمینی سپاه: وزارت كشور اقدامات خوبی برای تسهیل در تردد زائران انجام داد

اهواز- ایرنا- معاون عملیاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وزارت كشور اقدامات خوبی برای تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات انجام داد.

به گزارش ایرنا سردار ولی معدنی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز چذابه به خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای كشور اشاره كرد و گفت:در ایام اربعین امسال جمعیت انبوهی از زائران از پایانه های مرزی كشور به سمت كربلا حركت كردند كه در این میان خدمات خوبی از سوی دستگاه های اجرایی و مردم به زائران ارایه شد.
وی به هماهنگی های خوب وزارت كشور با عراق در اربعین امسال به منظور سهولت در تردد زائران اشاره كرد و افزود: وزارت كشور در خصوص سهولت در تردد زائران اقدامات خوبی را در دستور كار قرار داد به طوریكه این حركت نسبت به سال گذشته روان تر شد.
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین از زحمات كنسولگری های عراق در این چند روز و خدمات شایانی كه برای صدور روادید به زائران ارایه دادند قدردانی كرد.
وی خدمات دهی موكب ها در مرزهای كشور را نسبت به سال گذشته مطلوبتر دانست و گفت: حركت های خودجوش مردمی در جهت خدمت رسانی به زائران بسیارمطلوب بوده و این حركت ها قابل تقدیر است.
معدنی سختی راه كربلا را مانعی برای حضور نیافتن شیعیان در این حماسه بزرگ ندانست و گفت: زائران از سراسر كشور باوجود تمامی سختی های راه بازهم عازم كربلا شدند و این نشان دهنده عشق آن ها به اهل بیت(ع) است.
مرز چذابه یكی از دو مرزی است كه زائران عتبات عالیات از طریق آن به عراق می روند.
7152/6064
۰ نفر