۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵
کد خبر: 81863064
T T
۰ نفر
ترافيك در مرزهاي شلمچه و چذابه روان است

تهران-ايرنا- معاون اجرايي پليس راهنمايي و رانندگي كشور گفت: در پايانه هاي مرزي شلمچه و چذابه هيچ مشكل ترافيكي وجود ندارد و پاركينگ‌هاي مرزي در حال تخليه است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار محسن مهرايي افزود: با پيش بيني هاي صورت گرفته پليس براي بازگشت زائران در مرز چذابه و شلمچه آمادگي كامل دارد.
وي گفت: در پايانه هاي مرزي شلمچه و چزابه هيچ مشكل ترافيكي وجود ندارد و پاركينگ هاي مرزي به تدريج در حال تخليه است.
وي با اشاره به اوج ترافيك بازگشت زائران در روز جمعه و شنبه، بيان داشت: پيش بيني هايي كه از قبل اتخاذ شده در حال حاضر عملياتي شده است و با توجه به اينكه اربعين حسيني در روز پنجشنبه در كشور عراق برگزار مي‌شود تردد از پنجشنبه شب به اوج خود مي‌رسد.
سردار مهرايي با بيان اينكه همه امكانات استان خوزستان و استان هاي همجوار براي خدمت رساني به زائران اربعين حسيني بسيج شده اند، گفت: تا امروز استان خوزستان هيچ حادثه ترافيكي براي زائران نداشته كه اميدواريم تا پايان اين سفر به همين نحو ادامه يابد.
وي با بيان اينكه پليس راهور عزم خود را جزم كرده تا كسي تخلف نكند، گفت: زيارت ابا عبدلله الحسين يك امر مستحب است و حفظ جان خود و ديگران بر همه مسلمانان واجب است و بايد رعايت اين امر واجب را سرلوحه رفتار خود قرار دهيم.
سردار مهرايي افزود: امكانات و زير ساخت هاي امسال با سال هاي قبل قابل مقايسه نيست و با همت مسئولان فعاليت هاي مناسبتري براي تسهيل تردد زوار انجام شده است.
وي گفت: با توجه به خاكي بودن پاركينگ خودروها در صورت بارندگي ممكن است مشكلاتي براي تردد خودروها به وجود آيد كه اميدواريم سال آينده به زير ساخت پاركينگ ها نيز براي رفاه حال زائران توجه بيشتري شود.
معاون اجرايي پليس راهور با اشاره به وضعيت جوي هوا و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان خواست به توصيه هاي ايمني پليس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداري كنند.
اجتمام(1)**3063 ** 1418
۰ نفر