۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴
کد خبر: 81863778
T T
۰ نفر
كمبود پاركينگ مهم ترين مشكل زائران اربعين در مرزهاي خوزستان بود

آبادان-ايرنا-معاون اجرايي پليس راهور ناجا گفت:با وجود همه تمهيدات انديشيده شده، كمبود پاركينگ مهم ترين مشكل زائران اربعين حسيني در مرزهاي شلمچه و چذابه بود.

سردار سرتيپ دوم محسن مهرايي روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: هم اكنون بيش از 12 هزار خودرو در مرز شلمچه و هفت هزار و 500 خودرو در مرز چذابه ساماندهي شده است، ولي به دليل بارندگي هاي اخير و نبود زيرسازي هاي پاركينگ ها زائران با مشكل مواجه شدند كه اين مهم بايد مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گرفته و در راستاي رفع اين مشكل براي سال آينده گام اساسي برداشته شود.
وي ادامه داد: پياده روي اربعين در تقويم جمهوري اسلامي ثبت شده است و مسئولان و دست اندركاران اربعين نيز بايد كمبودها و مشكلات را فهرست بندي كرده و در راستاي رفع آنها تلاش كنند.
معاون اجرايي پليس راهور ناجا آمد و شد خودرو در محورهاي ارتباطي استان خوزستان را روان توصيف كرد و گفت:تنها در دو راهي بستان به سمت چذابه ترافيك مقطعي به دليل حجم بالاي برگشت زائران به وجود آمده كه حضور به موقع پليس راهور اين گره ترافيكي را در كوتاهترين زمان ممكن باز كرد.
وي گفت:طي 10 روز گذشته هيچ حادثه ترافيكي در مسيرهاي منتهي به پايانه هاي مرزي كشور رخ نداده و ترافيك در همه نقاط روان است.
مرزهاي مهران در استان ايلام و چذابه و شلمچه در خوزستان از مبادي زميني تردد زائران اربعين و عتبات عاليات است.
طي روزهاي گذشته 700 هزار زائر از دو مرز شلمچه و چذابه در ايام اربعين امسال به عراق عزيمت كردند.
3015/3017/ 6125/