۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
کد خبر: 81864446
T T
۰ نفر
برف و كولاك راه ارتباطي 40 روستاي هشترود را بست

مراغه - ايرنا - رئيس اداره راه و شهرسازي هشترود گفت: برف و كولاك راه ارتباطي 40 روستاي اين شهرستان را بست.

عليرضا اوشال، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اكنون تمامي مسيرهاي اصلي ورودي و خروجي هشترود باز است ولي به علت وجود كولاك در منطقه، دستگاه هاي راهداري به صورت مداوم در حال مسيرگشايي راه ها هستند.
وي با بيان اينكه برف و كولاك همراه با باد شديد از عصر روز پنجشنبه در منطقه حاكم شد و تا صبح امروز ادامه داشت، اظهار كرد: هم اكنون مسيرهاي اصلي اين شهرستان باز و تردد در آن ها در جريان است.
رئيس اداره راه و شهرسازي هشترود يادآور شد: مسير ارتباطي نظركهريزي به مراغه نيز به خاطر يخبندان در حال نمك پاشي است و تردد در آن به كندي انجام مي شود.
اوشال، با اشاره به اينكه هفت گروه راهداري اين شهرستان در مسيرهاي اصلي و فرعي در حال آماده باش براي ارايه خدمات به مسافران هستند، ادامه داد: اگر باد و كولاك قطع شود، راه ارتباطي 40 روستا تا عصر امروز بازگشايي كامل مي شود.
وي، تاكيد كرد: مردم در صورت امكان از سفرهاي غيرضروري اجتناب كنند و در صورت لزوم، زنجيرچرخ، سوخت كافي، مواد غذايي و لباس گرم به همراه داشته باشند.
شهرستان هشترود داراي 187 روستاي داراي سنكه است و از 710 كيلومتر راه روستايي اين شهرستان، 310 كيلومتر آن آسفالته، 165 كيلومتر شن ريزي شده و 235 كيلومتر خاكي است.
اين شهرستان با حدود 70 هزار نفر جمعيت در 120 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.
7486/8023/518/1352
۰ نفر