۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲
کد خبر: 81864474
T T
۰ نفر
بارش برف راه ارتباطي 20 روستاي شهرستان پاوه را بست

كرمانشاه - ايرنا - رئيس اداره راه و شهرسازي پاوه گفت: بارش برف راه ارتباطي 20 روستاي اين شهرستان را با جمعيتي بالغ بر 10 هزار نفر بست.

ابراهيم شهرياري روز جمعه به خبرنگار ايرنا افزود: بارش برف كه از شب گذشته آغاز و تا نيمه هاي شب ادامه داشت جامه اي كاملا سفيد بر تن اين شهرستان كرد و موجب خوشحالي مردم بخصوص كشاورزان منطقه شد.
وي ارتفاع برف در سطح شهر پاوه را 15 سانتيمتر، در محورهاي ارتباطي و گردنه ها 20 سانتيمتر و در ارتفاعات بيش از 50 سانتيمتر اعلام كرد و گفت: اكيپ هاي راهداري هم اكنون مشغول بازگشايي راه هاي ارتباطي 20 روستاي اين شهرستان هستند.
شهرياري با اعلام اينكه تا پايان امروز راه ارتباطي اين روستاها بازگشايي خواهد شد، ميزان بارندگي شب گذشته پاوه را 26 ميليمتر اعلام كرد و افزود: از ابتداي سال زراعي جديد تاكنون 476 ميليمتر بارش در اين شهرستان داشته ايم كه اين ميزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد افزايش داشته است.
رئيس اداره راه و شهرسازي پاوه با اعلام اينكه راه ارتباطي پاوه به مريوان در مسير دالاني بسته است از كساني كه قصد مسافرت به شهرستان هاي مريوان و سروآباد در استان كردستان را دارند خواست كه از اين مسير تردد نكنند.
وي همچنين از تمام كساني كه قصد مسافرت به پاوه را دارند خواست حتما وسايل ايمني از جمله زنجير چرخ را به همراه داشته باشند.
شهرستان پاوه با بيش از 59 هزار نفر جمعيت در شمال غربي استان كرمانشاه قرار دارد.
7448/8066/1352
۰ نفر