۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
کد خبر: 81879730
T T
۰ نفر
فرماندار درميان: زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات فراهم شود

بيرجند - ايرنا - فرماندار درميان گفت: بايد زمينه را براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري فراهم شود.

محمد بشيري زاده روز سه شنبه در جلسه انتخاب معتمدين اصلي و علي البدل هيات اجرايي شهرستان درميان بر اصل بي طرفي و عدم جانبداري مسئولان از نامزدهاي انتخاباتي تاكيدكرد و افزود: مردم نسبت به انتخاب نامزدهاي خود آگاهي لازم دارند.
وي اضافه كرد: بايد در برگزاري انتخابات امسال شعار مقام معظم رهبري در خصوص همدلي و همزباني دولت و ملت تحقق پيدا كند.
وي با تاكيد بر اينكه هيچ ارگان يا اداره‌اي نبايد از نامزد خاصي حمايت كند، گفت: انتخابات حق الناس است و دليل ندارد چون در جايگاه خاصي قرار گرفته ايم از نامزد خاصي حمايت كنيم.
فرماندار درميان با بيان اينكه بايد انتخابات به صورت قانوني در شهرستان برگزار شود، گفت: نياز است عدالت انتخاباتي در شهرستان مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
بشيري زاده از آموزش و پرورش شهرستان خواست تا زمينه حضور حداكثري دانش آموزان راي اولي را در انتخابات فراهم كند.
وي با بيان اينكه تاكنون مردم در تحقق ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران نقش بسزايي ايفا كرده اند، افزود: توسعه كشور در هيچ عرصه‌اي بدون حضور مردم امكان‌پذير نيست.
در اين جلسه پس از راي گيري، هشت نفر از معتمدين به عنوان اعضاي اصلي و پنج نفر به عنوان اعضاي علي البدل هيات اجرايي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري حوزه شهرستان درميان انتخاب شدند.
شهرستان درميان با وسعت 5797 كيلومتر مربع از شمال به شهرستان قاينات از جنوب به شهرستان سربيشه و از غرب به شهرستان بيرجند و از شرق به طول70 كيلومتر با افغانستان مرز مشترك دارد.
شهر اسديه مركز شهرستان مرزي درميان در 105كيلومتري شرق بيرجند قرار دارد.
2047/7556