۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
کد خبر: 81879785
T T
۰ نفر
فرماندار هرسين: برگزاري انتخابات يكي از شاخص هاي دموكراسي است

كرمانشاه – ايرنا - فرماندار هرسين با بيان اينكه برگزاري انتخابات شاخص دموكراسي در جامعه محسوب مي شود افزود: با برگزاري انتخابات و بهره گيري از نظر مردم، حكومت و نظامي موثرتر شكل مي گيرد.

به گزارش ايرنا ياور محمدي روز سه شنبه در جلسه انتخاب اعضاي هيات اجرايي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هرسين اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبري شركت در انتخابات تكليف است كه در نهايت باعث استحكام نظام و حفظ دستاوردهاي امام (ره) خواهد شد.
وي تاكيد كرد: هرگونه استفاده از وسايل و امكانات دولتي در راستاي حمايت از جناح يا افراد خاصي ممنوع است و با متخلفين به شدت برخورد قانوني خواهد شد.
اين مقام مسئول اظهار اميدواري كرد: با تدابير انديشيده شده؛ هم افزايي و همكاري مجموعه اداري شهرستان مشكلي در برگزاري روند انتخابات نخواهيم داشت.
فرماندار هرسين ادامه داد: با توجه به همكاري هيأت اجرايي و هيأت نظارت با احساس مسئوليت و احترام به مردم در چارچوب قانون و مقررات و در فضاي رقابتي سالم انتخابات باشكوهي در سطح شهرستان برگزار خواهيم كرد.
در پايان با حضور فرماندار، دادستان و اعضاي هيأت نظارت 30 نفر از معتمدين اعضاي اصلي و علي البدل هيأت اجرايي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري شهرستان هرسين انتخاب شدند.
شهرستان هرسين با حدود 85 هزار نفر جمعيت در 44 كيلومتري شرق كرمانشاه مركز استان قرار دارد.
7447/8066