۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲
کد خبر: 81880814
T T
۰ نفر
فرماندار سرپل ذهاب: صيانت از آراي مردم يك تكليف است

قصرشيرين - ايرنا - فرماندار سرپل ذهاب گفت: انتخابات نمايش اقتدار انقلاب اسلامي و حضور باشكوه و حماسي مردم براي دفاع از موجوديت نظام است و بر اين اساس مسئولان موظفند از آراي مردم صيانت كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا جهانبخش حيدري روز چهارشنبه در جلسه انتخاب هيات هاي اجرايي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي افزود: هم افزايي و هماهنگي هرچه بيشتر كميته‌هاي مختلف ستاد انتخابات برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند را به همراه دارد.
وي اظهار كرد: با انجام تمهيدات لازم و رعايت قانونمداري شاهد حضور حداكثري مردم و خلق حماسه اي ديگر در انتخابات آتي خواهيم بود.
وي با اشاره به اين فرموده رهبري كه 'راي مردم حق النّاس است و ما متعهد و موظف به اجراي قانون هستيم و آنچه درامر انتخابات اهميت دارد جلب رضاي خدا و حفظ حقوق مردم با اجراي دقيق قانون انتخابات است' بيان كرد: با اتخاذ راهكار درست و اصولي بايد زمينه حضور گسترده در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري را فراهم كنيم.
نماينده عالي دولت در سرپل ذهاب اضافه كرد: در طول بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي ملت ايران هميشه حضور خود را در عرصه هاي مختلف سياسي و اجتماعي به اثبات رساندند و بي شك اين بار نيز مردم نمايش وحدت و قدرت خود را در پاي صندوق هاي راي به جهانيان نشان خواهند داد.
حيدري گفت: انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 84 شعبه اخذ راي در شهرستان سرپل ذهاب برگزار مي شود كه در اين رويداد ملي بيش از يك هزار و 700 نفر از عوامل اجرايي، امنيتي و نظارتي در امر برگزاري مشاركت دارند.
سرپل ذهاب در غرب استان كرمانشاه بيش از 85 هزار نفر جمعيت دارد.
7079/3012/8066