مقید به رعایت قانون در روند برگزاری انتخابات هستیم/ برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با شكوه مدنظر ماست

تهران - ایرنا – وزیر كشور گفت: تمامی تلاش ما این بوده كه مراحل انتخابات بر اساس قانون اجرا شود و خود را مقید به رعایت قانون در روند برگزاری انتخابات می دانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه پس از بازید از ستاد انتخابات كشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بار دیگر شاهد یك امر مهم و سرنوشت ساز هستیم كه نشان از یاد و نام رهبر كبیر انقلاب، شهدای عزیز و مجاهدت و استقامت مردم در تحقق اهداف عالیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی ادامه داد: مردم در كشور ما با آرای خود مقدمات حضور، مشاركت و انتخاب افراد را در مجلس خبرگان رهبری رقم می زنند.
وزیر كشور گفت: اراده خداوند بر این استوار شده كه مردم ایران خودشان سرنوشتشان را انتخاب كنند.
رحمانی فضلی با اشاره به مصادف شدن این ایام با هفته وحدت اظهار امیدواری كرد كه در عرصه انتخابات شاهد وحدت، انسجام شكوه و مشاركت بالا باشیم.
وی ادامه داد: همه كسانی كه به عرصه انتخابات ورود پیدا می كنند و همچنین تمام دست اندركاران حوزه اجرا، نظارت و مردم باید تلاش كنند اصل حضور با شكوه و سلامت انتخابات رعایت شود.
وزیر كشور گفت با توجه به شرایط و تحولات منطقه شاهد آن هستیم كه ایران محور مهم آرامش، امنیت، مردمسالاری و حكومتی مبتنی بر آرا مردم است.
رحمانی فضلی تاكید كرد: باید تلاش كنیم عرصه انتخابات عرصه شكوه و عظمت باشد تا پایه های انقلاب را تقویت و الگوی عملی مردمسالاری دینی را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: دستور رییس جمهوری این بوده است كه انتخابات قانونی، باشكوه و سالم برگزار شود و تمام تلاش ما این بوده كه در تمامی مراحل براساس قانون حركت كنیم.
وزیر كشور گفت: ستاد انتخابات كشور هماهنگی خوبی با شورای نگهبان در روند برگزاری انتخابات دارد و در سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی یك همدلی بین این دو مجموعه وجود داشته و همه امور با هماهنگی پیش رفته است.
رحمانی فضلی خاطرنشان كرد: هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشكیل شده و مقدمات تشكیل هیات های اجرایی مجلس شورای اسلامی نیز در حال انجام است.
وزیر كشور از رسانه ها خواست در این مرحله از روند انتخابات، ستاد انتخابات كشور را یاری كنند تا در هفتم اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و باشكوه باشیم.
سیام ** 9254** 1058 ** 9314**2017
۰ نفر