۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
کد خبر: 81882748
T T
۰ نفر
سه نفر از حوزه انتخابیه قم،كاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند

قم - ایرنا- فرماندار مركز حوزه انتخابیه خبرگان رهبری استان قم گفت: در اولین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تا پایان وقت اداری امروز سه نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداری قم، كاندیدا شدند.

رضا سیار عصر پنجشنبه عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا روز 'دوم دی ماه' ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تنها كاندیدایی می توانند در قم ثبت نام كنند كه قصد كاندیداتوری از حوزه انتخابیه قم را داشته باشند و نامزدهایی كه قصد داوطلب شدن از حوزه های انتخابیه دیگر را دارند باید به فرمانداری همان حوزه و یا ستاد انتخابات وزارت كشور مراجعه كنند.
وی گفت: واجدین شرایط قانونی می توانند همه روزه در مهلت مقرر و در وقت اداری شخصا یا به وسیله نماینده خود كه كتبا معرفی شده باشد، با در دست داشتن 12 قطعه عكس جدید 4 × 6 و چهار نسخه تصویر كلیه صفحات شناسنامه به فرمانداری قم مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
گفته شده در اولین روز از ثبت نام كاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری درقم هنوز چهره شاخصی ثبت نام نكرده است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر كشور برگزار می شود.
هم اكنون آیت الله محمد مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری است.
7401/ 6133/