۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
کد خبر: 81883477
T T
۰ نفر
نام نویسی 79 داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت 14

تهران- ایرنا- رییس ستاد انتخابات كشور گفت: تا ساعت 14 امروز (جمعه) 79 داوطلب با حضور در ستاد انتخابات كشور و فرمانداری های مراكز استان ها در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی كردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدحسین مقیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات كشور افزود: از این تعداد 52 نفر به طور كامل مدارك خود را ارایه كردند و 27 نفر نیز نقص مدارك داشتند كه باید مدارك خود را كامل كنند.
وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از فردا در ستاد انتخابات كشور و فرمانداری های سراسر كشور آغاز و هم زمان با آغاز نام نویسی، هیات های اجرایی این انتخابات نیز تشكیل می شوند.
رییس ستاد انتخابات كشور از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواست تا با همراه داشتن مدارك كامل برای نام نویسی اقدام كنند.
مقیمی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه تا كنون چه چهره های شاخصی برای نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات كشور مراجعه كرده اند، افزود: تمام كسانی كه به وزارت كسور مراجعه می كنند برای ما محترمند و چهره شاخص محسوب می شوند.
وی همچنین درباره زمان رفع ایراد نرم افزار صندوق اخذ رای الكترونیكی گفت: در حال رفع ایرادات هستیم و همكاری خوبی با شورای نگهبان داریم تا به محض رفع ایرادات براساس برنامه زمانبندی نسبت به تعیین تعداد حوزه های انتخابیه اقدام كنیم.
سیام**9254**1058ل.الف.ی/1449
۰ نفر