۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸
کد خبر: 81885058
T T
۰ نفر
فرماندار اهواز: نامزدهاي انتخابات مجلس دهم زودتر ثبت نام كنند

اهواز- ايرنا- فرماندار اهواز گفت: داوطلبان شركت در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ثبت نام را به روزهاي آخر موكول نكنند.

اسماعيل ارزاني بيرگاني شنبه در حاشيه آغاز ثبت نام از نامزدهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با ايرنا اظهار كرد: ثبت نام تا يك هفته آينده به طول مي انجامد.
وي با اشاره به پيش بيني ثبت نام 400 نفر از حوزه اهواز، افزود: با توجه به اينكه ازدحام و ترافيك كاري در روزهاي آخر ثبت نام نامزدها بيشتر مي شود، بهتر است كه داوطلبان زودتر به ستادهاي انتخاباتي براي نامنويسي مراجعه كنند.
ارزاني بيرگاني با اشاره به آيين نامه تبليغات انتخاباتي از داوطلبان خواست كه از تبليغات زودهنگام خودداري و در چارچوب اين آيين نامه عمل كنند.
به گفته وي، اجتماعات در حسينيه ها و منازل نياز به مجوز ندارند اما سخنراني و همايش ها و جلسات رسمي در شهر نيازمند اخذ مجوز است كه وظيفه صدور آن با فرمانداري است.
رئيس ستاد انتخابات شهرستان اهواز همچنين به مردم توصيه كرد كه از امروز شنبه نسبت به بررسي نامزدها اقدام و بهترين و شايسته ترين آنها را براي راي دادن انتخاب كنند.
وي با اشاره به برگزاري الكترونيكي فرآيند انتخابات در اين دوره در اهواز، اظهار كرد: در انتخابات اين دوره فرآيند راي دادن اعم از كنترل شناسنامه و ثبت راي به صورت ماشيني انجام مي شود.
ارزاني بيرگاني گفت: در اهواز حدود هفت هزار و 500 نفر به صورت مستقيم دست اندركار برگزاري انتخابات هستند.
خوزستان داراي 18 نماينده در مجلس شوراي اسلامي است كه سه نفر از اين تعداد نماينده حوزه انتخابه اهواز، باوي و حميديه هستند.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار مي شود.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان از پنجشنبه گذشته آغاز شده است.
7151/ 6037