۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۵۳
کد خبر: 81886805
T T
۰ نفر
15نفر دیگر برای نامزدی در انتخابات مجلس در استان مركزی ثبت نام كردند

اراك - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان مركزی اعلام كرد:15 نفر یكشنبه در دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به هیات های اجرایی شش حوزه اصلی انتخابیه این استان نام نویسی كردند.

شكرالله حسن بیگی عصریكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «اراك، كمیجان و خنداب»، یك نفر شازند، دو نفر «محلات و دلیجان»، یك نفر خمین، چهار نفر «ساوه و زرندیه» و دو نفر در « تفرش، آشتیان و فراهان» برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی نام نویسی كرده اند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مركزی بیان كرد: در انتخابات دور قبلی مجلس شورای اسلامی در روز دوم 10 نفر برای شركت در رقابتها ثبت نام كرده بودند.
حسن بیگی اضافه كرد: مجموع ثبت نام كنندگان در حوزه های مختلف استان مركزی به 36 نفر رسید كه یك نفر از آنان زن و بقیه مرد هستند.
وی گفت: بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام از نامزدهای مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز تا چهارم دیماه ادامه دارد.
وی افزود: زمان ثبت نام از نامزدها در قانون مهلت اداری ذكر شده ولی ستاد انتخابات استان تصمیم گرفته كار ثبت نام را همانند تهران از ساعت هشت صبح تا 16 عصر انجام دهد.
وی اضافه كرد: یك نفر نیز امروز با حضور در فرمانداری اراك برای مجلس خبرگان رهبری حوزه استان مركزی ثبت نام كرد و تعداد نامزدهای این مجلس در این حوزه تا كنون به چهار نفر رسید.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم استفند ماه سال جاری برگزار می شود.
استان مركزی هفت كرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو كرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را دارد.
6012/6013