۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۲
کد خبر: 81888415
T T
۰ نفر
ثبت نام پنج داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه كرمانشاه

كرمانشاه - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان كرمانشاه گفت: تا پایان پنجمین روز از كار ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری؛ پنج نفر در حوزه انتخابیه كرمانشاه ثبت نام كرده اند.

فضل الله رنجبر عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: امروز و در پنجمین روز از كار ثبت نام، یك نفر با مراجعه به فرمانداری كرمانشاه نسبت به ثبت نام خود برای مجلس خبرگان رهبری اقدام كرد.
وی افزود: چهار نفر دیگر نیز طی روزهای گذشته با مراجعه به وزارت كشور، فرمانداری قم و فرمانداری كرمانشاه برای حضور در مجلس خبرگان رهبری داوطلب شده بودند.
رنجبر ادامه داد: كار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری كماكان تا پایان روز چهارشنبه دوم دی ماه ادامه خواهد یافت و در دو روز باقی مانده افراد می توانند از ساعت هشت صبح تا 16 عصر خود و یا نماینده رسمی اشان برای ثبت نام مراجعه كنند.
رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان كرمانشاه همچنین با اشاره به پایان یافتن سومین روز از كار ثبت نام داوطلبان مجلس؛ گفت: تاكنون 19 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان كرمانشاه داوطلب شده اند.
وی یادآور شد: امروز 9 نفر برای نمایندگی مردم شهرستان كرمانشاه ثبت نام كردند كه هشت نفر آنان با مراجعه به فرمانداری این شهر و یك نفر نیز با مراجعه به وزارت كشور داوطلب شدند.
رنجبر خاطرنشان كرد: كار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر كشور برگزار می شود.
استان كرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی و 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
8066/7448