۱ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۱
کد خبر: 81890005
T T
۰ نفر
ثبت نام 2 كاندیدای زن برای مجلس دهم در حوزه شهركرد، بن و سامان

شهركرد- ایرنا- فرماندار شهرستان شهركرد از ثبت نام دو كاندیدای زن در حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حمید ملكپور دهكردی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین روز از زمان نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی پنج داوطلب در حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان ثبت نام كردند.
وی همچنین ادامه داد: در ششمین روز از زمان نویسی مجلس خبرگان، دو داوطلب برای این انتخابات در استان ثبت نام كردند.
ملكپور دهكردی ادامه داد: از ابتدای زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكنون (پایان روز چهارم) 17 نفر برای حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان ثبت نام كرده اند كه از این تعداد دو نفر زن هستند.
وی تصریح كرد: همچنین برای انتخابات مجلس خبرگان نیز از ابتدا ثبت نام تا پایان ششمین روز زمان نام نویسی 11 داوطلب برای حضور در این انتخابات از حوزه چهارمحال وبختیاری ثبت نام كرده اند.
فرماندار شهرستان شهركرد از داوطلبان خواست به منظور تسهیل در نام نویسی و جلوگیری از تراكم، نام نویسی خود را به روزهای پایانی موكول نكنند.
به گزارش ایرنا، فرمانداری شهركرد مجری برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان و انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان است.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفند سال جاری به صورت سراسری در كشور برگزار می شود.
7363/ 6014/