۳ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۵۳
کد خبر: 81893137
T T
۰ نفر

31 نفر در قصرشيرين داوطلب نمايندگي مجلس شدند

۳ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۵۳
کد خبر: 81893137
31 نفر در قصرشيرين داوطلب نمايندگي مجلس شدند

قصرشيرين - ايرنا - سرپرست فرمانداري قصرشيرين گفت: شمار داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه قصرشيرين تا پايان ششمين روز از مهلت نام نويسي به 31 نفر رسيد.

مرادعلي تاتار پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همچنين نام نويسي يك نفر ديگر از داوطلبان نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه قصرشيرين به علت نقص مدارك انجام نشد و در دست اقدام است.
روند ثبت نام از داوطلبان نمايندگي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه از 28 آذر ماه به مدت يك هفته آغاز شده فردا جمعه چهارم ديماه پايان مي يابد.
وي بيان كرد: از مجموع داوطلبان نمايندگي مجلس دهم در حوزه انتخابيه قصرشيرين سه نفر با مراجعه به وزارت كشور نام نويسي كردند.
وي اظهار داشت: با توجه به اينكه مهلت نام نويسي از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي فردا (جمعه) پايان مي يابد از داوطلبان نمايندگي مجلس خواست از نخستين ساعات صبح فردا به فرمانداري قصرشيرين مراجعه كنند تا نام نويسي از آنان انجام شود.
سرپرست فرمانداري قصرشيرين ابراز اميدواري كرد همانگونه كه شمار داوطلبان نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي در حوزه انتخابيه قصرشيرين در مقايسه با مجلس نهم با استقبال زياد مواجه شد مردم نيز در اين دوره از انتخابات با حضوري گسترده در پاي صندوق هاي راي حماسه اي جاويد خلق كنند.
تاتار اضافه كرد: تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند با مشاركت حداكثري مردم در حوزه انتخابيه قصرشيرين فراهم شده و مشكلي در اين زمينه نيست.
از بين داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي كه براي ثبت نام به مركز حوزه انتخابيه قصرشيرين مراجعه كردند چند نفر سابقه ثبت نام در دوره هاي گذشته انتخابات را داشتند و چند نفر ديگر نيز در دوره هاي گذشته به خانه ملت راه يافته بودند.
تاكنون تمامي داوطلبان نمايندگي مجلس دهم كه در حوزه انتخابيه قصرشيرين نام نويسي كرده اند مرد هستند.
در مجموع بيش از سه هزار نفر عوامل نظارتي، اجرايي و انتظامي در بيش از 190 شعبه اخذ راي در سه حوزه انتخابيه شهرستانهاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب در روز راي گيري كار برگزاري انتخابات مجلس دهم را بر عهده دارند.
شهرستانهاي مرزي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجموع حدود 220 هزار نفر جمعيت دارند و يك نماينده از اين حوزه به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا مي كند.
7079/3012/8066