۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
کد خبر: 81902341
T T
۰ نفر

آزاد راه تبريز - تهران بازگشايي شد

۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
کد خبر: 81902341
آزاد راه تبريز - تهران بازگشايي شد

تبريز - ايرنا - رئيس پليس راه آذربايجان شرقي اعلام كرد: بدنبال فروكش كردن كولاك برف و مناسب شدن وضعيت، آزاد راه تبريز - تهران باز شد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ جواد ناموران در جمع خبرنگاران اظهار كرد: به دنبال بارش برف و وقوع كولاك و لغزندگي، اين آزاد راه مسدود شده بود كه با تلاش عوامل راهداري و پليس بازگشايي و هم اكنون تردد در آن جريان دارد.
وي با تاكيد بر اينكه در برخي نقاط اين آزاد راه به علت مه شديد ديد كافي وجود ندارد افزود: رانندگاني كه قصد عبور از تمامي محور هاي استان آذربايجان شرقي را دارند بايد قبل از سفر از طريق شماره تلفن 110 پليس از وضعيت جاده ها اطلاع كسب كنند.
سرهنگ ناموران از مردم خواست از مسافرت هاي غير ضروري در جاده هاي استان با توجه به شرايط آب و هوايي حاكم خودداري و در صورت ضرورت سفر مواد خوراكي، پوشاك مناسب و پتو به اندازه كافي به همراه داشته باشند
وي تاكيد كرد: رانندگان پيش از سفر بخاري و برف پاكن هاي خودرو خود را كنترل و نسبت به وضعيت فني خودرو اطمينان حاصل كنند و در هنگام حركت نيز سرعت مطمئنه را رعايت كنند.
آزاد راه تبريز - تهران به طول 630كيلومتر از مهمترين و پرتردد ترين راه هاي ارتباطي كشور به شمار مي رود كه از اين طريق راه زميني ايران را به اروپا وصل مي كند.
استان آذربايجان شرقي در منطقه اي كوهستاني و سردسير ناحيه شمالغرب كشور واقع است.
3093/6183