۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81903281
T T
۰ نفر
فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق: شهادت النمر، آمریكا و اسراییل را خوشحال كرد

بغداد- ایرنا- فرمانده تشكیلات داوطلب مردمی عراق در بیانیه ای تاكید كرد كه اعدام مظلومانه آیت الله شیخ نمر النمر و شهادت ایشان توسط آل سعود، جنایت دیگری است كه به لیست سیاه جنایت های رژیم عربستان اضافه می شود و با شهادت ایشان، آمریكا و رژیم صهیونیستی شادمان شدند.

'ابومهدی المهندس' در بیانیه ای كه امروز (شنبه) نسخه ای از آن در اختیار ایرنا در بغداد قرار گرفت، تاكید كرده كه شهادت آیت الله نمر باقر النمر باعث خوشحالی رژیم صهیونیستی و آمریكا و همدستان آنها از عرب هایی شده كه دین و دنیای خود را به آنها فروخته اند.
وی تصریح كرده كه، شهید آیت الله شیخ نمر النمر مظلومانه به كاروان شهیدانی چون پیامبر اسلام محمد (ص) و امام علی (ع) و امام حسین (ع)، پیوست و به بدین صورت جنایت دیگری به فهرست سیاه آل سعود اضافه شد.
المهندس ادامه داد: در حالی كه حكام آل سعود حامی تروریسم در تمامی جهان هستند و تكفیری ها را با سلاح و خودروها بمب گذاری شده به جان اسلام انداخته اند، در چنین شرایطی مرتكب قتل شریف ترین مرد عربستان (شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر) شدند.
ابومهدی المهندس تاكید كرد كه با اعدام آیت الله نمر النمر، حكام آل سعود تمامی قوانین حقوق بشر و مجامع بین المللی را نادیده گرفتند.
وی اضافه كرد: عربستان امروز در سایه حكام آل سعود خطرناكترین سرزمین ها در برابر آزادی فردی و تنوع دینی و مذهبی است در حالی كه بایستی سرزمین مقدسات و حرمین شریفین و پناه گاه مظلومان و انقلابیون باشد.
خاورم *5*353*1770*1275