۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶
کد خبر: 81918724
T T
۰ نفر
آتش سوزی دركارگاه مبل سازی در تهران یك كشته برجا گذاشت

تهران- ایرنا0 سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در كارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: در این حادثه بدلیل شدت جراحات وارده یك كارگر 30 ساله ایرانی جان خود را از دست داد.

سید جلال ملكی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 22:22 شب گذشته آتش سوزی در در یك كارگاه مبل سازی در خیابان سراج خیابان والاییان شمالی به سامانه 125اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تانكر آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینكه این كارگاه مبل سازی در دو طبقه مورد هجوم آتش قرار گرفته بود گفت: در طبقه اول این كارگاه به وسعت 100 متر مربع كه مملو از شاسی و تخته مبل سازی و لوازم رنگرزی قرار گرفته بود آتش كاملا شعله ور و به طبقه دوم این كارگاه به وسعت 150 متر مربع سرایت كرد.
ملكی با بیان اینكه تمامی درهای كارگاه قفل شده بود افزود: آتش نشانان بخشی از دیوارهای این كارگاه كه سست و قدیمی بوده تخریب و وارد محل شده و در همزمان در دو طبقه مشغول مهار آتش شدند.
وی خاطرنشان كرد: آتش نشانان در طبقه اول با جسد بی جان یك مرد 3- ساله ایرانی روبرو شدند كه به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شده كارگر این كارگاه در همان لحظات اولیه بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان با تلاش چندین ساعته آتش را خاموش و در ساعت 23:58 پس از عملیات لكه گیری و ایمن سازی به این عملیات پایان دادند.
وی به مجموعه های كارگاهی توصیه كرد به هنگام فعالیت در شیفت شب حتما درهای ورودی كارگاههای خود را قفل نكنند.
ملكی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی كارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام كرد.
تهرام/7243/1831
۰ نفر