۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81936125
T T
۰ نفر
دستگيري هشت نفر از اراذل و اوباش فضاي مجازي در مازندران

ساري- ايرنا- فرمانده انتظامي مازندران گفت: هشت نفر از اراذل و اوباشي كه در روزهاي اخير با انتشار كليپ در فضاي مجازي سعي بر ايجاد رعب و وحشت در جامعه داشتند دستگير شده و سه نفر ديگر از اين افراد تحت تعقيب قرار دارند.

سردار مسعود جعفري نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حضور ميداني اراذل و اوباش را در استان نداشته ايم لذا انتشار اين فيلمها نشانگر دعواي درون گروهي آنان در فضاي مجازي در قالب گروه اجتماعي تلگرام بوده است.
وي ادامه داد: درگيري درون گروهي بين اراذل و اوباش در مازندران رخ داده كه ممكن است به نفع پليس براي شناسايي آنان باشد اما با انتشار اين كليپها تا حدودي به امنيت جامعه خدشه وارد شد.
فرمانده انتظامي مازندران گفت: هر چند در برخورد با آسيبهاي اجتماعي و اخلاقي از طريق گروه تلگرام در فضاي مجازي تا حدي با مشكل مواجهيم ولي در مقوله خودنمايي و عرض اندام اراذل و اوباش در اين گروه اجتماعي با قدرت برخورد شده است.
وي افزود: برخي اراذل و اوباش دستگير شده از شهرهاي آمل، بابل، جويبار و قائمشهر گروكشيهايي نيز داشته اند كه بطور قطع قوه قضائيه بر اساس مستندات مجازات سنگيني براي اين افراد در نظر مي گيرد.
سردار جعفري نسب همچنين به ماموريت مهم پليس در مبارزه با عرضه كنندگان مواد مخدر اشاره و بيان كرد: طي دو سال اخير پاكسازي مناطق آلوده به اتمام رسيد و امسال دو هزارو 100 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در مازندران دستگير و از آنان 275 كيلوگرم انواع مواد مخدر ضبط شد.
وي از انهدام 40 باند مواد مخدر و 87 باند سرقت طي امسال در مازندران خبر داد و گفت: 106كلانتري و پاسگاه در سطح اين استان درگير مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر هستند و مبارزه لكه اي با عرضه كنندگان مواد مخدر را با قدرت ادامه مي دهند.
6990/1899/1858
۰ نفر