شركت ملی نفت: معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - معاون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شركت ملی نفت ایران از به تعویق افتادن معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن خبرداد و گفت: تیم كارشناسی به طور فشرده در حال بررسی جزئیات قرارداد IPC است.

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، علی كار، صدور ویزا برای عده محدودی از افراد را دلیل به تعویق افتادن معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن اعلام كرد و افزود: در حالی كه تعداد زیادی از نمایندگان بخش خصوصی علاقه مند به حضور در این سمینار بودند، اما با توجه به این كه هنوز سفارت انگلستان در تهران خدمات صدور ویزا ندارد این امكان میسر نبود.
وی با بیان اینكه اعتراض های اخیر كارشناسان و دانشجویان سبب تاخیر در معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن نبوده است، تصریح كرد: صادر نشدن ویزا، دلیل به تعویق افتادن این سمینار است.
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شركت ملی نفت ایران، اعتراض های اخیر درباره مدل جدید قراردادهای نفتی را منطقی ندانسته و افزود: هیات وزیران بیشتر چارچوب و سطح اختیارات وزارت نفت و شركت ملی نفت در قراردادها را مشخص كرده است و هم اكنون جزئیات این قرارداد در حال بررسی از سوی تیم كارشناسی است؛ این جزئیات باید نهایی شود و سند نهایی به تصویب هیات مدیره شركت ملی نفت برسد.
قرار بود كنفرانس دوم معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران ٢٢ تا ٢٤ فوریه ٢٠١٦ (سوم تا پنجم اسفندماه) در لندن برگزار شود.
اقتصام **1070** 2023