۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
کد خبر: 81944478
T T
۰ نفر
نام «سوشا مكانی» در فهرست بازیكنان تیم پرسپولیس با سپاهان قرار گرفت

تهران - ایرنا - روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس اعلام كرد: با تشخیص كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام «سوشا مكانی» در فهرست بازیكنان این تیم مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه پرسپولیس، البته حضور این بازیكن در تركیب 11 نفره بازی مقابل سپاهان اصفهان در حیطه اختیارات كادر فنی تیم است.
مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس در توضیحی در خصوص وضعیت این بازیكن پرسپولیس گفت: با رایزنی‌ های سرپرست، مسئولان باشگاه و مساعدت قوه قضائیه و هماهنگی‌ با كادر فنی، اقدامات لازم برای بازگشت سوشا مكانی دروازه بان سرخ پوشان انجام شده است.
«پندار خمارلو» گفت: سوشا مكانی دروازه‌ بان پرسپولیس پس از شركت در جلسات متعدد باشگاه، در مورد موارد و مسائل مطرح شده توضیحاتی ارائه كرد و ابراز ندامت و پشیمانی خود را اعلام داشت و تعهد داد در قبال حواشی و تحریكات روحی و روانی و همچنین فعالیت‌های فضای مجازی در حد و حدود و قالب حرفه ‌ای عمل كند.
وی افزود: باشگاه پرسپولیس طبق مقررات و مستندات اخذ شده، جرایم لازم را اعمال و مبلغی را از قرارداد سوشا مكانی كسر و توبیخ كتبی را در پرونده وی ثبت كرد.
مدیر رسانه ‌ای سرخپوشان گفت: در این جلسات، پس از یادآوری انتظارات باشگاه، هواداران، جامعه ورزش و مردم و از همه مهمتر الگوبرداری جوانان، به دروازه‌ بان سرخپوشان نكات لازم منتقل شد و باشگاه از وی خواست در قبال حمایت‌ های انجام شده، عملكرد قابل قبولی را از خود نشان دهد.
خمارلو افزود: سوشا با هماهنگی باشگاه و كادر فنی در تمرینات تیم شركت كرد و با صحبت‌ هایی كه با كادر فنی و خصوصا با برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم داشت به كار خود در تیم ادامه داد و توانست در فهرست بازیكنان تیم و حضور در اردو برای بازی با سپاهان اصفهان قرار گیرد. ضمن اینكه حضور مكانی در بازی روز سه شنبه در حیطه اختیارات كادر فنی است.
مدیر روابط عمومی باشگاه گفت: امیدواریم با اقداماتی كه برای این بازیكن صورت گرفته، شاهد عملكردی خوب از این بازیكن باشیم.
ورزشی**9129**1545