۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵
کد خبر: 81954753
T T
۰ نفر
منتخبان ائتلاف اصولگرایان استان مركزی در هفته جاری مشخص می شوند

اراك- ایرنا- رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مركزی گفت: در اجماع گروه های اصولگرا و نشست های مستمر كارشناسی، داوطلبان پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند و لیست منتخبان این ائتلاف تا پایان هفته جاری مشخص می شود.

عبدالرحیم علیپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اكنون ائتلاف اصولگرایان استان مركزی بر چهار كاندیدا برای حوزه انتخابی شهرستان های اراك، خنداب و كمیجان و 10 كاندیدا برای دیگر شهرستان های این استان به توافق رسیده اند و در نشستی كه آخر هفته جاری برگزار می شود لیست نهایی تعیین و در زمان مشخص نیز اعلام عمومی می شود.
وی بیان كرد: میزان شناخت كامل اصولگرایان استان و حتی كشور از كاندیدا و افكار سنجی عمومی دو شاخص اصلی ائتلاف اصولگرایان برای انتخاب كاندیداهای این جبهه است.
رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مركزی در خصوص میزان همكاری این جناح با شورای همگرایی اصولگرایان نیز گفت: ائتلاف اصولگرایان و شورای همگرایی بر اساس اهداف و آرمان های مشترك گام بر می دارند و منافاتی بین این دو وجود ندارد.
وی ادامه داد: انتخاب اصلح مهمترین هدف ائتلاف اصولگرایان استان مركزی است و در این میان كاندیداها هم باید با وحدت، همدلی و گذشت و فداكاری به آراِی ائتلاف اصولگرایان احترام گذاشته و در صورت بسته شدن لیست نهایی این جناح، از تك روی پرهیز كنند.
علیپور با بیان اینكه منتخبان ائتلاف اصولگرایان پس از معرفی به مردم به هیچ عنوان قابل تغییر نیست، بیان كرد: ممكن است پس از معرفی لیست نهایی برخی از همین جناح اعلام استقلال كنند كه در این صورت هیچ اقدامی از سوی ائتلاف اصولگرایان امكان پذیر نیست.
وی حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات را هدف اصلی همه جناح های سیاسی در نقاط مختلف كشور عنوان كرد.
استان مركزی با یك میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارای هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مركزی در مجموع 344 نفر در سطح شش حوزه انتخابیه اصلی این استان ثبت نام كردند كه صلاحیت 183 نفر تایید شد ، 14 نفر انصراف دادند، یك نامزد فوت شد و صلاحیت سایر داوطلبان از سوی هیات های نظارت و شورای نگهبان تایید نشده است.
3017/6012/1662/
۰ نفر