۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۲۹
کد خبر: 81973351
T T
۰ نفر
مديران صنعتي بستر حضور حداكثري كارگران را در انتخابات فراهم كنند

يزد - ايرنا - فرماندار بافق حضور قشر كارگر را در تمام عرصه هاي انقلاب و صحنه انتخابات مهم خواند و گفت: مديران معادن و شركت هاي صنعتي تلاش كنند تا زمينه حضور حداكثري كارگران در انتخابات هفتم اسفند فراهم شود.

به گزارش ايرنا ، سيد مهدي طلايي مقدم روز يكشنبه در نشست برنامه ريزي براي برگزاري با شكوه انتخابات در شهرستان بافق كه با حضور جمعي از مديران معادن و واحد هاي صنعتي اين شهرستان برگزار شد افزود: نيمي از جمعيت شهرستان بافق قشر زحمت كش كارگر هستند.
وي اظهار كرذ: جمعيت زيادي از شهروندان بافقي در معادن و صنايع وابسته و همچنين كارخانجات تعميرات لكوموتيو راه آهن و واحد هاي صنعتي اين شهرستان مشغول به فعاليت هستند كه اين مهم مي طلبد امكانات لازم از سوي مديران آنها براي حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم شود.
فرماندار بافق همچنين خواستار تعامل و مساعدت اين واحد ها در فراهم آوردن امكانات و پشتيباني برگزاري انتخابات پيش رو در اين شهرستان شد و افزود: هر دستگاه اجرايي به ويژه معادن منطقه كه خودرو و امكانات مورد نياز برگزاري انتخابات را دارند در اختيار اين ستاد قرار دهند تا انتخابات پيش رو بدون كمبود ملزومات برگزار شود.
وي بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تاكيد كرد و گفت: مشاركت حداكثري مردم پاي صندوقهاي راي خار چشم دشمنان نظام است و دسيسه هاي كينه توزانه آنها را خنثي و نقش بر آب مي كند.
طلايي مقدم، نگاه جهانيان به اين انتخابات را يادآور شد و افزود: كشورهاي دوست و دشمن مايلند بداند نظام جمهوري اسلامي ايران تا چه حد از جايگاه و پايگاه مردمي برخوردار است، بنا براين بايد بكوشيم تا با حمايت از نظام و رهبري دشمنان را مايوس و دوستان را خرسند سازيم.
درپايان اين جلسه حاضرين پيرامون برگزاري باشكوه انتخابات در شهرستان بافق قول همكاري و مساعدت دادند و اظهار اميدواري كردند همانند دوره هاي گذشته شاهد حضور حد اكثري مردم بافق پاي صندوق هاي راي و برگزاري انتخاباتي پر شور و نشاط باشيم.
35 شعبه اخذ راي آراي مردم شهرستان بافق را جمع آوري مي كنند كه 16 شعبه ثابت و بقيه سيار و روستايي هستند.
در حوزه پهناور مهريز(مهريز ، بافق ، بهاباد، ابركوه و خاتم) 28 كانديدا با هم رقابت مي كردند اما با كنار گيري دو نفر آنها هم اكنون 26 نامزد انتخاباتي در اين حوزه براي به دست آوردن يك كرسي مجلس در حال رقابت هستند.
بافق با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلو متري يزد قرار دارد.
7543/8068