۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۴۸
کد خبر: 81973381
T T
۰ نفر
فرماندار بروجن حفظ وحدت و همدلي را در همه مراحل انتخابات خواستار شد

شهركرد- ايرنا- فرماندار بروجن حفظ وحدت و همدلي همه اقشار و گروه هاي مختلف سياسي در تمامي مراحل انتخابات به خصوص بعد از برگزاري و اعلام نتايج را مورد تاكيد قرار داد.

سيدسيف الله فياضي عصر يكشنبه در نشست كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بروجن اظهار داشت: شركت در انتخابات وظيفه شرعي، ملي و قانوني است و مشاركت حداكثري در انتخابات، پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مستحكم مي كند.
وي از اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بروجن خواست در راستاي حضور با بصيرت، پرشور و گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي و اميدوار كردن آنان گام بردارند.
فياضي ادامه داد: اعضاي اين كميته بايد در روزهاي نزديك به روز انتخابات و به خصوص در روز انتخابات حاشيه هاي انتخابات را كنترل و از بروز تخلف حاشيه ساز در شعب اخذ راي جلوگيري كنند.
وي تصريح كرد: دو هزار نفر عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و انتظامي در روز انتخابات در اين شهرستان فعاليت دارند و هم اينك در حال فراگيري آموزش هاي لازم هستند.
به گفته وي، 96 شعبه اخذ راي در شهرستان بروجن براي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري در نظر گرفته شده است.
فرماندار بروجن ادامه داد: از اين تعداد شعبه اخذ راي 82 شعبه ثابت و 14 شعبه سيار است.
حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه شهر بروجن نيز در اين نشست بر انتخاب فرد اصلح بر اساس معيارهاي ولايي و ارزشي تاكيد كرد.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري داراي چهار كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي و يك كرسي نمايندگي در مجلس خبرگان رهبري است.
براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در چهار حوزه انتخابيه استان چهارمحال و بختياري 146 نامزد ثبت كرده بودند كه از اين تعداد تاكنون 66 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند و براي كسب چهار كرسي نمايندگي مجلس تلاش مي كنند.
همچنين در انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز از 16 نامزد ثبت نامي سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند امسال برگزار مي شود.
مركز شهرستان بروجن حدود 60 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري واقع شده است.
7361/ 6014/