۳ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۲۲
کد خبر: 81973777
T T
۰ نفر
فرماندار:150 هزار نفر از مردم شهرستان شوش واجد شرايط شركت در انتخابات هستند

شوش - ايرنا - فرماندار شوش تعداد واجدين شرايط شركت در انتخابات در اين شهرستان را بيش از 150 هزار نفر عنوان كرد وگفت:از اين تعداد 9 هزار و پانصد نفر راي اولي هستند.

به گزارش ايرنا رضا نجاتي يكشنبه شب در نشست آموزشي اعضاي هيات بازرسي انتخابات اين شهرستان در سالن امور تربيتي با اشاره به مردمي بودن انتخابات در جمهوري اسلامي ايران گفت: يكي از ويژگي هاي شاخص انتخابات در كشور ايران مشاركت مستقيم مردم در تعيين سرنوشت خود مي باشد.
وي گفت:يكي از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اين است كه با گذشت 37 سال از انقلاب تاكنون هيچ يك از انتخابات با تاخير برگزار نشده است.
نجاتي گفت:در اين دوره از انتخابات نيز مردم در روز 7 اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات تمام نقشه هاي دشمنان اسلام را خنثي خواهند كرد.
وي به نقش بازرسان در روند برگزاري انتخابات در شعب اخذ راي اشاره كرد و گفت:بازرسي بر جريان انتخابات و صندوق‌هاي راي از سوي بازرسان و سربازرسان در تمامي شعب اخذ راي صورت مي‌گيرد كه نقش مهم آنان درفرايند انتخابات را نشان مي‌دهد.
رييس حوزه انتخابيه شهرستان شوش افزود: تمام تمهيدات لازم براي برگزاري مطلوب و شايسته انتخابات در شهرستان شوش فراهم شده است.
وي ابراز اميدواري كرد:در سايه هماهنگي و همكاري اعضاي هيات هاي بازرسي، اجرايي و نظارت شاهد برگزاري انتخابات با حضور حداكثري مردم باشيم.
شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعيت داراي يك كرسي در مجلس شوراي اسلامي است.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند ماه برگزار مي شود.
7280/6068